مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه: سید رضا سجادی
شرح وظایف مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
-
دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
-
تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات
-
انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
-
تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
-
تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان
-
برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
-
برنامهریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
-
سازماندهی ، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار ، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین ادارات تابعه
-
پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
-
پیش بینی اعتبارات لازم و تنظیم بودجه سالانه
-
برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی
-
برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ، انبارداری ، تعمیرات و نگهداری خودروها
-
رضایتسنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمانسنجی ارائه خدمات
-
رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن
-
پیش بینی نیازهای تدارکاتی دانشگاه و انجام اقدامات لازم جهت اخذ اعتبارات
-
انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها
-
رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده
-
امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی،مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
-
نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم
|
|
|