شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
-
تعیین سیاستها و خط مشی های دانشگاه در زمینه مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی ، مالی ، فیزیکی و اطلاعاتی
-
تامین نیازهای نیروی انسانی ، مالی ، فیزیکی و اطلاعاتی دانشگاه
-
نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری ، مالی و استخدامی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه
-
تعیین و ابلاغ ضوابط و دستورالعملهای لازم در زمینه امور پرسنلی ، اداری ، مالی ، امور عمومی ، نگهداری حسابها ، انجام هزینه ها ، حفظ اموال و نظارت بر اجرای آنها
-
نظارت بر عملکرد اعتبارات اعم از جاری و عمرانی و اختصاصی
-
نظارت بر تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به صورتحسابها ، اسناد و گزارشهای مالی
-
ایجاد هماهنگی بین واحدهای اداری و مالی حوزه ستادی و دانشگاه
-
مطالعه ، بررسی و پیشنهاد طرحهای اصلاحی در مورد توسعه سازمان و مدیریت در محورهای نظام مدیریت ،ساختار و تشکیلات ، سیستمها و روشها ،طبقه بندی مشاغل و آموزش علوم و فنون اداری – مدیریتی
-
تنظیم سیاستها و خط مشی های تدوین بودجه بر اساس سیاستها و برنامههای مصوب وزارتخانه و دانشگاه
-
تنظیم و پیشنهاد بوجه برای واحدهای تابعه دانشگاه
-
تهیه و ارائه مناسب ترین طرحهای معماری و عمرانی واحدهای آموزشی ، بهداشتی و درمانی منطبق با اصول علمی و امکانات و شرایط جغرافیایی و فرهنگی و اقلیمی
-
بررسی نیازهای ساختمانی ، تاسیساتی و تجهیزات و بررسی جهت تامین ، نگه داشت ، نوسازی و توسعه مراکز و موسسات بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و پژوهشی
-
نظارت بر تهیه ، تنظیم و اجرای طرح های عمرانی
-
اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی کارکنان
-
ابلاغ قوانین و مقررات ، مصوبات ، آیین نامه ها ، و اساسنامه های مربوط به واحدهای تابعه
-
تهیه و تنظیم طرحها و پیشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت
|
|
|