امروز : 03 دی 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

مراحل ثبت نام اولیه کارکنان دانشگاه جهت بیمه تکمیلی درمان :

1- مراجعه پرسنل به سامانه کارمند، وانتخاب آیکون بیمه تکمیلی درمان( طبق زمان تعیین شده )، وثبت اطلاعات درخواستی

2- تهیه لیست اسامی ثبت نامی درقسمت بیمه تکمیلی  سامانه کارمند، و ارسال به شرکت بیمه مربوطه، توسط مسئول اداره رفاه کارکنان دانشگاه

3- ارائه لیست کارکنان ثبت نام کرده در سامانه، به اداره بیمه توسط مسئول اداره رفاه

4- ثبت و بارگزاری اسامی ثبت نامی فوق الذکر،  و اعلام کتبی لیست بارگزاری شده، توسط شرکت  بیمه، به مسئول اداره رفاه کارکنان دانشگاه

5- تطبیق لیست ثبت نام شدگان بیمه تکمیلی مسئول اداره رفاه، با لیست بارگزاری شده  ارسالی از شرکت بیمه

6- ارسال لیست اسامی  تایید نشده توسط شرکت بیمه ( درصورت وجود ) به مرحله 4 (ثبت و بارگزاری اسامی)

7- لیست تایید و بارگزاری شده، بایگانی می شود.

 

 

مراحل ثبت نام کارکنان دانشگاه جهت بیمه تکمیلی درمان(مشمولین جدید بعداز زمان تعیین شده) :

1- مراجعه کارکنان به اداره رفاه مرکز مربوطه (ارائه درخواست و مدارک مرتبط)

2- بررسی شرایط استحقاق توسط کارشناس رفاه مرکز مربوطه: (-افراد جدیدالاستخدام، وکارکنان انتقالی منوط به اعلام تا حداکثر یکماه ، -همسر کارکنانی که ازدواج می نمایند، ونوازادان کارکنان، از اولین روز ماه بعد از اعلام کتبی بیمه گزار خواهد بود، نوزادان از بدو تولد مشروط به اعلام بیمه گزار حداکثر تا دو ماه پس از تولد، ودر صورت انقضاء ضرب الاجل تعیین شده، از تاریخ دریافت نامه بیمه گزار پوشش داده خواهند شد.

ارسال معرفی نامه به اداره رفاه کارکنان ستاد دانشگاه

3- بررسی لازم ، و ارسال نامه معرفی به شرکت بیمه، توسط اداره رفاه دانشگاه

4- ثبت و بارگزاری ثبت نامی فوق الذکر،  و اعلام کتبی توسط شرکت  بیمه، به مسئول اداره رفاه کارکنان دانشگاه

5- تطبیق ثبت و بارگزاری ثبت نامی مذکور  ارسالی از شرکت بیمه،توسط اداره رفاه دانشگاه

6- ثبت نام بیمه شده جدید در اداره رفاه کارکنان دانشگاه بایگانی می شود.

 

 

مراحل خاتمه عضویت کارکنان دانشگاه از شمول بیمه تکمیلی درمان :

1- مراجعه کارکنان به اداره رفاه مرکز مربوطه و ارائه درخواست

2- بررسی شرایط خاتمه  بیمه تکمیلی توسط کارشناس اداره رفاه مرکز مربوطه: (- فوت شدگان –خروج از کفالت –کارکنانی که رابطه استخدامی آنها با بیمه گزار قطع می شود. )

3- ارسال درخواست، با نامه به اداره رفاه کارکنان ستاد دانشگاه

4- بررسی لازم ، و ارسال نامه  به شرکت بیمه، توسط اداره رفاه دانشگاه

5- ثبت خاتمه بیمه، و اعلام کتبی به اداره رفاه دانشگاه

6- در اداره رفاه بایگانی می شود.