مراحل عضویت پرسنل در رفاه کارت همکارت :
1- ثبت درخواست کتبی با امضاء بالاترین مقام مرکز، در دبیرخانه محل خدمت توسط کارمند متقاضی
2- بررسی استحقاق عضویت، درخواست با نامه کتبی به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، از طریق بالاترین مقام مربوطه
3- هماهنگی با مسئول همکارت، از طریق کارشناس و مسئول اداره رفاه کارکنان دانشگاه، جهت عضویت پرسنل متقاضی
4- بعداز پذیرفته شدن بعنوان عضو در همکارت، پیامک عضویت برای کارکنان ارسال می شود.
5- دریافت لیست تایید شده، و تایید نشده احتمالی کارکنان متقاضی عضویت، از شرکت فاخر ( همکارت )
6- ارسال لیست تایید نشده ( درصورت وجود) به مرحله 3 این کاربرگ عملیاتی
7- بایگانی لیست تایید شده، در اداره رفاه کارکنان دانشگاه