رئیس اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار
شرح وظایف:
- برنامه ریزی در خصوص گردآوری منابع لازم به منظور اظهار نظر در خصوص تأمین اعتبار اقلام درخواستی
- بررسی فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
- ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه
- تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
- ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
- نظارت و نأیید اسناد پرداخت با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه.
- نظارت بر تأمین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود.
- نظارت بر نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه.
- نظارت بر نگهداری مطلوب دسته چک های استفاده نشده، ته سوش چک های صادره و چک های باطل شده تا زمان حسابرسی و تصویب صورت های مالی و حفظ حراست از آنها.
- نظارت بر ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به پرداخت به مهر«پرداخت شد»
- ايجاد هماهنگي بين واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری.
- پاسخ گویی به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت نقدینگی.
- انجام مکاتبات لازم با مراجع ذی صلاح.
- تشخیص مطالبات مشکوک الوصول و پیشنهاد تخصیص ذخیره لازم در حساب ها.
- ارائه گزارش هاي دوره اي و ماهيانه به مسئولين ذيربط
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق