امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
فاطمه عرب سعیدی

فاطمه عرب سعیدی

کارشناسی مدیریت دولتی
کارشناس مسئول مهندسی مشاغل


شرح وظایف
x
  • برنامه ريزي و مشاركت در نيازسنجي، تهيه بسته هاي آموزشي و برگزاري برنامه هاي آموزشي براي كارشناسان
  • بررسي و ارائه پيشنهادات در تهيه و تدوين كتاب شرايط احراز عمومي و اختصاصي با وزارت متبوع
  • بررسي مسائل و مشكلات مهندسي مشاغل واحدهاي تابعه دانشگاه و ارائه راهكارهاي مناسب و اصلاحي به مركزتوسعه مديريت و تحول اداري وزارت متبوع
  • بررسي ومشاركت در پاسخگويي به آراء صادره از شعب ديوان عدالت اداري با حوزه امور حقوقي دانشگاه
  • بررسي وتهيه مستندات جهت ضوابط انتخاب، انتصاب مديران
  • بررسي وارائه پيشنهادات و مشاركت در تهيه و تدوين آئين نامه مهندسي مشاغل با وزارت متبوع
  • ارائه راهنمايي و مشاوره به واحدهاي تابعه دانشگاه درباره اصلاح، بهسازي و ارتقاء فرايندهامرتبط با مهندسي مشاغل
  • بررسي ،تهيه و ارائه پيشنهادهاي كاربردي براي طرح در شوراها و كميته هاي برون سازماني مرتبط با حوزه كاري وپيگيري مصوبات
  • نظارت بر اجراي صحيح احكام كارگزيني مرتبط با ساختارو مهندسي مشاغل
  • نظارت بر به كارگيري نيروي انساني شاغل در واحدهاي ستادي و اجرائي دانشگاه مطابق با شرايط احراز پست هاي مربوط
  • بررسي ،تهيه و ارائه پيشنهادهاي كاربردي براي طرح در شوراها و كميته هاي برون سازماني مرتبط با حوزه كاري وپيگيري مصوبات
  • نظارت و مشاركت در كميته تخصصي مهندسي سازمان
  • نظارت برتكميل فرم مربوط به شغل و شاغل جهت كاركنان جديدالاستخدام
  • پايش مستمر اجراي فعاليت هاي مرتبط با مهندسي مشاغل واحدهاي تابعه دانشگاه
  • هماهنگي با واحدهاي درون بخشي براي پيشبرد برنامه هاي مرتبط با مهندسي مشاغل
  • بررسي ،تهيه و تنظيم شيوه نامه ها و دستورالعمل هاي مربوط به كميته مهندسي مشاغل بر اساس ضوابط و مصوبات و ابلاغ آن به كليه واحدهاي تابعه
  • بررسي، تحليل و نظارت بر فرايند انتصابات تغيير عنوان، ارتقاء رتبه و طبقه و احتساب مدرك تحصيلي و سوابق تجربي كاركنان شاغل در قالب كميته اجرايي و فرعي مهندسي مشاغل بر اساس آييننامهها و ضوابط ابلاغي
  • شركت در همايشها، جلسات و كارگروههاي كشوري و منطقهاي مهندسي مشاغل در خصوص تدوين شرايط احراز، شرح وظايف، ضوابط انتصاب مديران و ...
  • نظارت بر اجراي صحيح قوانين و مقررات و بخشنامه ها و دستورالعمل هاي مربوط به برنامه ها ي مرتبط مانند طرح مهندسي مشاغل و ضوابط انتخاب و انتصاب مديران در دانشگاه
  • انجام مطالعات لازم در خصوص مهندسي مشاغل وانطباق آن با نيازهاي استخدامي ودر صورت لزوم ارائه پيشنهاد به مراجع قانوني
  • انجام مطالعات و تحليلهاي علمي مستمر در خصوص طراحي شغل، تجزيهوتحليل شغل و شرايط احراز شغل
  • مستندسازي و تعيين فرايندها، شاخص ها و ابزارهاي نظارتي در حوزه مربوط به مهندسي مشاغل
  • تهيه گزارش عملكرد به صورت دوره اي و ارسال به مسئولين مربوط به مهندسي مشاغل
  • انجام ساير امور محوله در راستاي اهداف و وظايف از سوي مقام مافوق
محبوبه سعیدی مجد

محبوبه سعیدی مجد

کارشناسی حسابداری
کارشناس مسئول مهندسی سازمان


شرح وظایف
x
  • برنامه ريزي جهت تهيه وتدوين شرح وظايف پست هاي سازماني مصوب با همكاري واحدهاي ذيربط
  • برنامه ريزي وتدوين و پايش برنامه عملياتي گروه مهندسي سازمان و ارائه گزارشهاي عملكرد دوره اي
  • برنامه ريزي و مشاركت در نيازسنجي، تهيه بسته هاي آموزشي و برگزاري برنامه هاي آموزشي براي كارشناسان
  • بررسي و مطالعه و تحليل قوانين و مقررات ، دستورالعمل ها و بخشنامه هاي مرتبط با تشكيلات
  • ارائه پيشنهادات تغيير ساختار و تشكيلات به هيات امناي دانشگاه براساس ضوابط و سياست هاي وزارت متبوع
  • بازنگري و بروزرساني ساختار دانشگاه با در نظر گرفتن ضوابط و سياستهاي وزارت متبوع
  • بررسي و تدوين تشكيلات واحدهاي جديدالتاسيس براساس استانداردهاي تشكيلاتي موجود
  • بررسي پيشنهاد، تبديل، تغيير عنوان و ايجاد پست هاي سازماني واحدهاي تابعه
  • كارســنجي و زمان سنجي فعاليت هاي كاري به منظور كشف و استانداردسازي زمان انجام كار
  • مهندســي مجدد ساختار واحدها و تعيين استاندارهاي اداري باهدف منطقي نمودن تشكيلات و نمودار سازماني
  • نظارت بر جاريزي تشكيلات تفصيلي دانشگاه
  • نظارت بر رعايت دستور العمل ها، نرم ها و استانداردهاي تشكيلاتي واحدهاي تابعه دانشگاه
  • نظارت بر تخصيص و پيشنهاد پست هاي سازماني
  • نظارت وبازديد مستمر از واحدهاي تابعه دانشگاه و بررسي تشكيلات تفصيلي جهت بروزرساني تشكيلات
  • نظارت وپيگيري مكاتبات انجام يافته با مراجع ذي ربط در امور تشكيلاتي تا حصول نتيجه لازم
  • هماهنگي با مديريت منابع انساني جهت تخصيص مجوزهاي استخدامي
  • طراحي و ترسيم نمودارهاي سازماني واحدهاي تابعه دانشگاه
  • شركت در سمينارها وهمايش ها و دوره هاي آموزشي ومهارتي در جهت ارتقاء معلومات وتوانمندي هاي شغلي وبكارگيري نتايج آن در انجام وظايف محوله
  • شركت در جلسات مربوط به تشكيلات و ساختار
  • ابلاغ بخشنامه هاي مرتبط با تشكيلات به واحدهاي تابعه
  • مطالعه و بررسي مستمر تشكيلات تفصيلي دانشگاه با توجه به توسعه و گسترش فعاليت هاي واحدها، جهت به روز نگهداشتن مجموعه
  • جمع آوري ،تجزيه وتحليل و تدوين آمار واطلاعات جامع تشكيلات و ارائه گزارشات درخواستي
  • انجام ساير امور محوله در راستاي اهداف و وظايف از سوي مقام مافوق
سمانه ذاکری

سمانه ذاکری

کارشناسی ارشد مدیریت
کارشناس تحول اداری


شرح وظایف
x
  • بررسی اولیه پیشنهادت در دبیرخانه نظام پیشنهادات
  • برگزاری جلسات کمیته تخصصی نظام پیشنهادات دانشگاه/دانشکده وارائه خدمات پشتیبانی و آموزشی
  • برگزاری فراخوان سالانه جهت ارائه پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادها
  • ارزیابی محتوایی مدیریت دانش دانشگاه درحوزه های چرخه بهره وری، شهید رجایی و نظام های نوین مدیریتی
  • اطلاع رسانی به کلیه واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص مشارکت ثبت تجارب و دانش در سامانه مدیریت دانش
  • برگزاری و شرکت در جلسات دبیرخانه مدیریت دانش
  • تعیین و پیشنهاد طرح های اجرایی در زمینه بهبود سیستم ها و روش های انجام کار و مشارکت در پیاده سازی آن
  • برگزاری جلسات آموزشی در خصوص پروژه بهره وری برای اعضای کمیته های تخصصی در بیمارستان های منتخب
  • اقدام جهت برنامه ریزی و همکاری در اجرای پیشرفت پروژه چرخه مدیریت بهره وری
  • تهیه گزارشات مستمر پیشرفت بهره وری بر اساس گانت چارت ارسالی توسط وزارت متبوع
  • آموزش به رابطین معاونتها و مدیریت های مشمول جشنواره شهید رجایی
  • برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های فرایندها، برنامه عملیاتی، شاخص ها، 5s، جشنواره شهید رجایی و..
  • انجام مکاتبات با معاونت ها و مدیریت های مشمول جشنواره شهید رجایی (در خصوص زمان ثبت مستندات، نتایج جشنواره و ثبت اعتراض، آسیب شناسی و ...)
  • اقدام  جهت فراخوان در خصوص تکمیل اطلاعات شغلی و سوابق مدیریتی مدیران پایه و میانی دانشگاه در سامانه اطلاعات مدیران سلامت
  • بررسي جامع به منظور اجراي فرآيندها و توســعه و گسترش فرهنگ مشاركت، تحول و ايجاد باور در كاركنان
  • همكاري جهت ارزيابي شايســتگي ها و توانمندي هاي مديران و ديگر افراد واجد شرايط براي تصدي پست هاي مديريتي
  • اقدام براي استقرار نظام هاي نوين مديريتي درحيطه مديريت دانش، مديريت مشاركتي و مديريت چرخه بهبود بهره وري و ..
  • اقدامات اجرائي در زمينه توســعه و به كارگيري فناوري نوين اطلاعات در نظام اداري
  • اقدام جهت استقرار نظام شايسته سالاري با تأييد بر تعهد، تخصص باورهاي علمي دانش مديريت و شناخت موضوع
  • اقدام در خصوص بازنگري، ساماندهي و مهندسي مجدد امور و طرح هاي تحول اداري
  • اقدام در خصوص توسعه، گســترش فرهنگ مشاركت، تحول و ايجاد عزم و باور در كاركنان
  • پياده ســازي نظام هاي تعالي سازماني، توسعه بهره وري، نظام آراستگي و مديريت كيفيت
  • همكاري در اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و ارتقاء سطح خدمت رساني به مراجعين دانشگاه
  • اقدام جهت پويا نمودن سيستم اطلاع رساني صحيح و مناسب مرتبط با ارباب رجوع
  • مشاركت در تدوين آيين نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوط تحول اداري
  • انجام مطالعات مستمر به منظور شناخت و اصلاح فرآيندها و روش هاي انجام كار و ارائه راه حل هاي مناسب
  • انجــام مطالعــات لازم در زمينه، طراحي و روش هاي نوين ســاماندهي و مديريت واحدها به منظور همسوئي با اهداف دانشگاه
  • انجام ساير امور محوله در راستاي اهداف و وظايف از سوي مقام مافوق
فائزه سادات میرحسینی

فائزه سادات میرحسینی

کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات
کارشناس مهندسی سازمان


شرح وظایف
x
  • بررسی مستمر تشکیلات تفصیلی دانشگاه/دانشکده با توجه به توسعه و گسترش فعالیتهای واحدهای دانشگاه ، به منظور بروز نگهداشتن مجموعه
  • ارائه پیشنهادات وابتکارات عملی در زمینه های مربوط به تشکیلات وساختارها
  • شرکت در سمینارها وهمایش ها و دوره های آموزشی ومهارتی در جهت ارتقاء معلومات وتوانمندی های شغلی وبکار
  • بازدید مستمر از واحدهای تابعه دانشگاه/دانشکده و بررسی تشکیلات تفصیلی جهت بروزرسانی تشکیلات
  • شرکت در جلسات مربوط به تشکیلات و ساختار
  • همکاری در  بازنگری و بروزرسانی ساختار دانشگاه/دانشکده با در نظر گرفتن ضوابط و سیاست های وزارت متبوع
  • اقدام جهت  طراحی و ترسیم نمودارهای سازمانی واحدهای تابعه دانشگاه
  • اقدام جهت  تدوین تشکیلات واحدهای جدیدالتاسیس براساس استانداردهای تشکیلاتی موجود 
  • همکاری با مدیریت منابع  انسانی جهت پست ها مجوزهای استخدامی
  • همکاری در تدوین برنامه عملیاتی و ارائه گزارشات دوره ای عملکرد گروه مهندسی سازمان
  • جایریزی تشکیلات تفصیلی دانشگاه/دانشکده
  • تهیه و تدوین شرح وظایف سطوح سازمانی مصوب و پست های سازمانی با همکاری واحدهای ذی  ربط و ابلاغ آنها به واحدها پس از تصویب
  • پیگیری و ابلاغ پیشنهادات تبدیل، تغییر عنوان و ایجاد یا حذف پست های سازمانی واحدهای تابعه
  • تطبیق پست سازمانی  با ابلاغ های صادره اعم ازاستخدام ،انتقال ،انفصال ،تغییر عنوان ،بازنشستگی و...
  • مطالعه و اجرای قوانین و مقررات ، دستورالعمل ها و بخشنامه های مرتبط با تشکیلات
  • جمع آوری ،تجزیه وتحلیل و تدوین آمار واطلاعات جامع تشکیلات و ارائه گزارشات درخواستی
  • پیگیری مکاتبات انجام یافته در امور تشکیلاتی تا حصول نتیجه لازم
  • بررسی و درج آخرین اصلاحات مورد نیاز در نرم افزار تشکیلات وسیستم جامع تشکیلات وزارت متبوع
  • انجام سایر امور محوله در راستای اهداف و وظایف از سوی مقام مافوق
محدثه  قبائی

محدثه قبائی

کارشناسی مدیریت بازرگانی
کارشناس مهندسی مشاغل


شرح وظایف
x
  • بررسي درخواستهاي تغيير عناوين و مكاتبه با معاونتهاي مربوطه دانشگاه و واحد حراست جهت اعلام نظر
  • مشاركت در پاسخگويي به آراء صادره از شعب ديوان عدالت اداري با حوزه امور حقوقي دانشگاه
  • بررسي درخواستهاي ادامه تحصيل كاركنان بر اساس ضوابط مرتبط و شرايط احراز و اعلام نتيجه در سامانه مهندسي مشاغل
  • بررسي وانطباق عناوين پست هاي سازماني با عناوين مشاغل اختصاصي و عمومي
  • بررسي كليه پيشنهادات واصله در ارتباط با مهندسي مشاغل
  • تهيه و ارائه پيشنهادهاي كاربردي براي طرح در شوراها و كميته هاي برون سازماني مرتبط با حوزه كاري و پيگيري مصوبات
  • ارائه راهنمايي و مشاوره به واحدهاي تابعه دانشگاه درخصوص فرايندهاي مهندسي مشاغل
  • مشاركت در نيازسنجي آموزشي و تدوين محتوا و راهنماهاي آموزشي در حوزه مهندسي مشاغل و پيشنهاد برگزاري دورههاي آموزشي
  • نظارت بر اجراي صحيح احكام كارگزيني مرتبط با مهندسي مشاغل
  • پايش مستمر واحدهاي تابعه دانشگاه و نظارت بر حسن انجام امور مهندسي مشاغل
  • هماهنگي با واحدهاي درون بخشي براي پيشبرد برنامه هاي مرتبط
  • همكاري باكارشناسان مهندسي سازمان درمورد تهيه شرح وظايف پست هاي سازماني
  • برگزاري كميته فرعي مهندسي مشاغل درواحدهاي تحت پوشش به عنوان نماينده دانشگاه در راستاي نظارت بر كار كميته مذكور
  • مشاركت با منابع انساني شاغل در واحدهاي ستادي و محيطي دانشگاه در قالب كميتههاي نقل و انتقالات
  • مديريت اسناد و صورتجلسات كميتههاي اجرايي طرح طبقهبندي مشاغل و ساير جلسات مرتبط
  • ارائه گزارش عملكرد گروه مهندسي مشاغل بصورت دوره اي به مقامات مافوق
  • ارسال الكترونيكي صورتجلسات وتصميمات نهايي شده در كميته اجرايي مهندسي مشاغل
  • تهيه و تنظيم صورتجلسه هاي كميته اجرائي-نگهداري و حفاظت از صورتجلسات كميته مهندسي مشاغل دانشگاه
  • بررسي موارد انتصاب و تغيير عنوان، ارتقاء رتبه و طبقه و احتساب مدرك تحصيلي و سوابق تجربي، مزاياي ايثارگري وتنزل طبقه شغلي با توجه
  • به قوانين و مقررات موجود و ضوابط موجود مهندسي مشاغل، در قالب كميته اجرايي و فرعي مهندسي مشاغل
  • پاسخ به مكاتبات واحدهاي تابعه دانشگاه در خصوص مهندسي مشاغل
  • انجام ساير امور محوله در راستاي اهداف و وظايف از سوي مقام مافوق
لیلا قربانعلی زاده

لیلا قربانعلی زاده

کارشناسی ارشد نرم افزار
کارشناس سیستم ها و روش ها


شرح وظایف
x
  • بررسی اولیه پیشنهادت در دبیرخانه نظام پیشنهادات
  • برگزاری جلسات کمیته تخصصی نظام پیشنهادات دانشگاه/دانشکده وارائه خدمات پشتیبانی و آموزشی
  • برگزاری فراخوان سالانه جهت ارائه پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادها
  • ارزیابی محتوایی مدیریت دانش دانشگاه درحوزه های چرخه بهره وری، شهید رجایی و نظام های نوین مدیریتی
  • اطلاع رسانی به کلیه واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص مشارکت ثبت تجارب و دانش در سامانه مدیریت دانش
  • برگزاری و شرکت در جلسات دبیرخانه مدیریت دانش
  • تعیین و پیشنهاد طرح های اجرایی در زمینه بهبود سیستم ها و روش های انجام کار و مشارکت در پیاده سازی آن
  • برگزاری جلسات آموزشی در خصوص پروژه بهره وری برای اعضای کمیته های تخصصی در بیمارستان های منتخب
  • اقدام جهت برنامه ریزی و همکاری در اجرای پیشرفت پروژه چرخه مدیریت بهره وری
  • تهیه گزارشات مستمر پیشرفت بهره وری بر اساس گانت چارت ارسالی توسط وزارت متبوع
  • آموزش به رابطین معاونتها و مدیریت های مشمول جشنواره شهید رجایی
  • برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های فرایندها، برنامه عملیاتی، شاخص ها، 5s، جشنواره شهید رجایی و..
  • انجام مکاتبات با معاونت ها و مدیریت های مشمول جشنواره شهید رجایی (در خصوص زمان ثبت مستندات، نتایج جشنواره و ثبت اعتراض، آسیب شناسی و ...)
  • اقدام  جهت فراخوان در خصوص تکمیل اطلاعات شغلی و سوابق مدیریتی مدیران پایه و میانی دانشگاه در سامانه اطلاعات مدیران سلامت
  • بررسي جامع به منظور اجراي فرآيندها و توســعه و گسترش فرهنگ مشاركت، تحول و ايجاد باور در كاركنان
  • همكاري جهت ارزيابي شايســتگي ها و توانمندي هاي مديران و ديگر افراد واجد شرايط براي تصدي پست هاي مديريتي
  • اقدام براي استقرار نظام هاي نوين مديريتي درحيطه مديريت دانش، مديريت مشاركتي و مديريت چرخه بهبود بهره وري و ..
  • اقدامات اجرائي در زمينه توســعه و به كارگيري فناوري نوين اطلاعات در نظام اداري
  • اقدام جهت استقرار نظام شايسته سالاري با تأييد بر تعهد، تخصص باورهاي علمي دانش مديريت و شناخت موضوع
  • اقدام در خصوص بازنگري، ساماندهي و مهندسي مجدد امور و طرح هاي تحول اداري
  • اقدام در خصوص توسعه، گســترش فرهنگ مشاركت، تحول و ايجاد عزم و باور در كاركنان
  • پياده ســازي نظام هاي تعالي سازماني، توسعه بهره وري، نظام آراستگي و مديريت كيفيت
  • همكاري در اجراي طرح تكريم ارباب رجوع و ارتقاء سطح خدمت رساني به مراجعين دانشگاه
  • اقدام جهت پويا نمودن سيستم اطلاع رساني صحيح و مناسب مرتبط با ارباب رجوع
  • مشاركت در تدوين آيين نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوط تحول اداري
  • انجام مطالعات مستمر به منظور شناخت و اصلاح فرآيندها و روش هاي انجام كار و ارائه راه حل هاي مناسب
  • انجــام مطالعــات لازم در زمينه، طراحي و روش هاي نوين ســاماندهي و مديريت واحدها به منظور همسوئي با اهداف دانشگاه
  • انجام ساير امور محوله در راستاي اهداف و وظايف از سوي مقام مافوق