امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
محمد حاجی زاده

محمد حاجی زاده

رئیس اداره حسابداری مدیریت


شرح وظایف
x
  • برنامه ريزي لازم به منظور صورت برداری، ثبت و نگهداری کارت های اموال و پلاك کوبی دارایی های ثابت بر اساس «دستورالعمل مربوطه»
  • برنامه ریزی در جهت تشکیل دوره های آموزشی به منظور آموزش امناء اموال و سایر کارشناسان اموال در سطح دانشگاه.
  • تهیه و تدوین دستورالعمل ها و رویه های مالی در خصوص محاسبه بهای تمام شده خدمات و درآمدها با هماهنگی مافوق
  • برنامه ریزی و تنظیم کار کارکنان در بخش حسابداری مدیریت و ایجاد هماهنگی لازم با سایر واحدها
  • بررسی  فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورنت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
  • ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه
  • تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
  • نظارت بر کنترل محاسبات قیمت گذاری رسید و حواله انبارها و حصول اطمینان از صحت جمع بندی حواله های انبار.
  • نظارت بر صدور اسناد حسابداری مربوط به خرید کالا، اموال و خدمات.
  • نظارت بر بررسی و نهایی نمودن صورت گردش موجودی انبارها و همچنین مصارف انبارها.
  • نظارت لازم جهت محاسبه استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل به حساب های مربوطه.
  • نظارت و هماهنگی جهت شمارش فیزیکی موجودی انبارها و صورت برداری اموال.
  • نظارت بر انجام مطالعات و بررسی های لازم در خصوص کنترل هزینه ها و بررسی کارایی واحدها.
  • نظارت بر قراردادهای منعقده از لحاظ انجام تعهدات و رعایت مفاد آن.
  • نظارت بر تهیه گزارش سفارش خریدها و رسید انبارها در خصوص موجودی انبارها و کنترل گزارش های مزبور.
  • نظارت بر عملیات مربوط به محاسبات بهای تمام شده خدمات و هماهنگی با حسابداری مالی جهت صدور مناسب اسناد حسابداری مربوطه.
  • همکاری جهت تهیه صورتهای مالی با مدیریت امور مالی..
  • تهيه و تنظيم گزارشات دروه سازماني و برون سازماني و ارائه به مسئولين ذيربط
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
سعید تقربی

سعید تقربی

کارشناس امور مالی-


شرح وظایف
x
  • تجزيه و تحليل اطلاعات مالي و تهيه گزارشات تحليلي جهت استفاده مديران در برنامه ريزي هاي استراتژيك
  • بررسی وارائه طریق جهت جمع آوری و  استخراج اطلاعات لازم به منظور انجام محاسبات بهای تمام شده
  • بررسی  فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسي و كنترل فرآيندهاي مالي و ارزيابي ارزش مالي قراردادها و پروژه ها
  • بررسی اسناد حمل کالا و صورت حساب های ارسالی از شرکت های طرف قرارداد و پیگیری های لازم در خصوص رفع هرگونه مغایرت احتمالی میان اقلام رسیده با سفارشات
  • تجزیه و تحلیل سفارشات خارجی و ارائه گزارش مقتضی به مقام مافوق
  • مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • نظارت و انجام تسهیم هزینه ها در تنظیم بودجه و واقعی پایان سال و کنترل محاسبات بهای تمام شده بودجه
  • همکاری با واحد صدور سند به منظور صدور مناسب اسناد حسابداری بهای تمام شده.
  • جمع آوری اطلاعات بهای تمام شده و نگهداری آن تا پایان ماه جهت تهیه صورت خلاصه ماهیانه بهای تمام شده سفارشات
  • کنترل صحت محاسبات بهای تمام شده خدمات و هزينه هاي سربار و پیش بینی نهایی بهای تمام شده خدمات و  مقايسه بهاي پيش بيني شده و واقعي هر خدمت 
  • کنترل برداشت های بانکی با مفاد قرارداد یا سفارشات و همچنین کنترل صورتحساب های ارزی ارسالی از بانک ها در این خصوص
  • کنترل اقلام رسید شده هر سفارش با صورتحساب های فروشندگان خارجی و پیگیری های لازم در خصوص رفع هرگونه مغایرت های احتمالی میان اقلام رسیده با سفارشات
  • اتجام محاسبات نهایی قیمت تمام شده و همچنین هزینه های قابل انعکاس در مراکز هزینه و پیگیری علل انحراف هزینه های واقعی و بودجه شده.
  • انجام عملیات مربوط به هزینه یابی و محاسبه قیمت تمام شده و بستن حساب اعتبارات اسنادی با توجه به شرایط هر سفارش
  • انجام مکاتبات لازم با شرکتهای طرف قرارداد در صورت لزوم در چارچوب قوانین و مقررات دانشگاه
  • جمع آوری، نگهداری و استفاده از کلیه دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوط به سفارشات و به روز نمودن آنها.
  • ارائه گزارش هاي دوره اي و ماهيانه به مسئولين ذيربط
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق