امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
سید محمد امیری

سید محمد امیری

لیسانس حسابداری
مسئول انبار مرکزی


شرح وظایف
x

شرح وظایف مسئول انبار:

- برنامه ریزی و هدف گذاری کاری برای انبار بصورت سالانه جهت اصلاح رویه های موجود و بهبود کیفیت ارائه خدمات و نگهداری کالا

- بررسی و كنترل برگه های دریافتی به منظور حصول اطمینان از كامل بودن مطالب

- ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها

- مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري

- برگزاری دوره های آموزشی جهت پرسنل انبار و ارتقاء توان و دانش علمی آنها

- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه

- نظارت بر نحوه نگهداری از موجودی كالا و شارژ انبار

- نظارت بر رعایت اصول ایمنی و حفاظتی در انبار

- نظارت بر بایگانی اوراق و نسخه ها ی مربوطه و ارسال نسخه های لازم به  واحدهای زیر ربط .

- نظارت بر رعایت سیستم چیدمان مواد و محصولات در انبار

- همكاری با مدیریت مالی درزمینه برآورد وتنظیم بودجه موردنیاز

- تحویل مواد، ضایعات، محصولات و لوازم یدكی مورد نیاز و اخذ آنها بر اساس برگ درخواست كالا ..

- انجام انبار گردانی های موردی جهت اطمینان از صحت موجودی ها

 - رسید نمودن كالاهای  وارده و شمارش اقلام و چك کردن آنها با مدارك مربوط  به كالای وارده به انبار .

- آماده سازی انبار ها جهت انجام ممیزی ها ، انبار گردانی ها

- درخواست مواد اولیه بر اساس کاردکس انبار از واحد بازرگانی

- ارائه گزارش موجودی انبار مواد اولیه، تولیدی و سایر بصورت روزانه و به صورت دوره ای

- انجام ساير اموريكه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع ميشود

عباس حجتی

عباس حجتی

لیسانس بهداشت محیط
کارپرداز امور ساختمانی و معماری


شرح وظایف
x

- بررسی دقیق نرخ و تخفیف اجناس جهت اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده و گزینش و انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید

- ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم

- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه

- مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري

- پیگیری و هماهنگی جهت انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق و در چارچوب ضوابط خرید

- اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر

- تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات

- تحویل اجناس خریداری شده به انبار و یا واحد درخواست کننده و دریافت رسید

- تهیه فهرست و قیمت پرداختی کالاها و مواد خریداری شده و بررسی انطباق اسناد با فاکتور خرید

- تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده و مطابق با فاکتور

- ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواه گردان و سویه حساب تنخواه دریافتی در هر مقطع زمانی مقرر

- واریز حساب تنخواه گردان پس ار اتمام مبلغ به حسابدار و جمعدار مربوط و در خواست تنخواه گردان مجدد

- اقدام در مورد ثبت اجناس خریداری شده در دفاتر مربوطه

- دریافت تاییدیه از متصدیان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با برگ درخواست

- فراهم کردن ترتیب حمل اجناس خریداری شده

- تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفتها و مشکلات جهت مافوق

- انجام ساير اموريكه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع ميشود

مهدی سفاری

مهدی سفاری

لیسانس تکنولوژی نرم افزار
کارشناس اداره تدارکات


شرح وظایف
x

- انجام امور مربوط به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

- تنظیم اسناد و صورتجلسه های استعلامات کارپردازان اداره تدارکات جهت بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

- نماینده معاونت توسعه و مدیریت منابع جهت پیگیری امور مربوط به توکن های مالی گواهی امضاء کارپردازان و مقام های تشخیص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)

- تنظیم اسناد قبوض واحدهای تابعه ستاد مرکزی دانشگاه

- تنظیم اسناد مالی کارپردازی

- تنظیم اسناد مالی ارسال مراسلات پستی ستاد مرکزی

- تنظیم اسناد مالی واحد نقلیه ستاد مرکزی

- تنظیم اسناد و برآورد هزینه درخواست های خرید ارسالی به اداره تدارکات

- ثبت نامه های وارده به دبیرخانه سازمان و اسکن و ارجاع به اشخاص مربوطه

- ثبت نامه های صادره و ارسال و ارجاع به سازمانها و اشخاص مربوطه از طریق سامانه های الکترونیک و پست

- دریافت نامه ها از سامانه های ارتباطی دستگاه های اجرایی و اتوماسیون های متصل

- بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده

- ضبط و نگهداری اطلاعات دریافت شده پس از انتقال به کامپیوتر براساس ضوابط و استانداردها

- بازبینی و کنترل ضمائم نامه‌های وارده و صادره

- ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامه‌های وارده و صادره

- ابلاغ دستورات صادره از جانب مقام مافوق به اشخاص و سایر واحد های مربوطه بر حسب اولویت و در صورت لزوم پیگیری آن

- پیگیری امور ارجاعی و تهیه گزارش حوزه مربوطه برای ارائه به مقام مافوق

- انجام ساير اموريكه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع ميشود