امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
حسین سلمان طاهری

حسین سلمان طاهری

رئیس اداره حسابداری منابع و تأمین اعتبار


شرح وظایف
x
  • برنامه ریزی در خصوص گردآوری منابع لازم به منظور اظهار نظر در خصوص تأمین اعتبار اقلام درخواستی
  • بررسی  فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
  • ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه
  • تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • نظارت و نأیید اسناد پرداخت با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه.
  • نظارت بر تأمین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود.
  • نظارت بر نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه.
  • نظارت بر نگهداری مطلوب دسته چک های استفاده نشده، ته سوش چک های صادره و چک های باطل شده تا زمان حسابرسی و تصویب صورت های مالی و حفظ حراست از آنها.
  • نظارت بر ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به پرداخت به مهر«پرداخت شد»
  • ايجاد هماهنگي  بين واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری.
  • پاسخ گویی به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت نقدینگی.
  • انجام مکاتبات لازم با مراجع ذی صلاح.
  • تشخیص مطالبات مشکوک الوصول و پیشنهاد تخصیص ذخیره لازم در حساب ها.
  • ارائه گزارش هاي دوره اي و ماهيانه به مسئولين ذيربط
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
علیرضا عطوفی نیا

علیرضا عطوفی نیا

کارشناس حسابداری طرح های عمرانی


شرح وظایف
x
  • برنامه ريزي لازم به منظور صورت برداری، ثبت و نگهداری کارت های اموال و پلاك کوبی دارایی های ثابت بر اساس «دستورالعمل مربوطه»
  • برنامه ریزی در جهت تشکیل دوره های آموزشی به منظور آموزش امناء اموال و سایر کارشناسان اموال در سطح دانشگاه.
  • تهیه و تدوین دستورالعمل ها و رویه های مالی در خصوص محاسبه بهای تمام شده خدمات و درآمدها با هماهنگی مافوق
  • برنامه ریزی و تنظیم کار کارکنان در بخش حسابداری مدیریت و ایجاد هماهنگی لازم با سایر واحدها
  • بررسی  فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورنت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
  • ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه
  • تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
  • نظارت بر کنترل محاسبات قیمت گذاری رسید و حواله انبارها و حصول اطمینان از صحت جمع بندی حواله های انبار.
  • نظارت بر صدور اسناد حسابداری مربوط به خرید کالا، اموال و خدمات.
  • نظارت بر بررسی و نهایی نمودن صورت گردش موجودی انبارها و همچنین مصارف انبارها.
  • نظارت لازم جهت محاسبه استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل به حساب های مربوطه.
  • نظارت و هماهنگی جهت شمارش فیزیکی موجودی انبارها و صورت برداری اموال.
  • نظارت بر انجام مطالعات و بررسی های لازم در خصوص کنترل هزینه ها و بررسی کارایی واحدها.
  • نظارت بر قراردادهای منعقده از لحاظ انجام تعهدات و رعایت مفاد آن.
  • نظارت بر تهیه گزارش سفارش خریدها و رسید انبارها در خصوص موجودی انبارها و کنترل گزارش های مزبور.
  • نظارت بر عملیات مربوط به محاسبات بهای تمام شده خدمات و هماهنگی با حسابداری مالی جهت صدور مناسب اسناد حسابداری مربوطه.
  • همکاری جهت تهیه صورتهای مالی با مدیریت امور مالی.
  • تأیید کلیه فرمهایی که در بخش حسابداری مدیریت تکمیل و یا صادر می گردد
  • کنترل نهایی وتصویب تسهیم هزینه ها بر اساس دستورالعمل های مربوطه.
  • ارائه طریق و انجام محاسبات مربوط به دارایی های ثابت فروخته شده، اسقاط و یا بلااستفاده.
  • تهيه و تنظيم گزارشات دروه سازماني و برون سازماني و ارائه به مسئولين ذيربط
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مصطفی تقربی

مصطفی تقربی

کارشناس حسابداری (صدور اسناد حسابداری)


شرح وظایف
x
  • مشارکت در تهیه و تدوین برنامه عملیاتی در راستای برنامه ریزی استراتژیک دانشگاه
  • همکاری در تدوین فرایند ها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و مطالعه قوانين و مقررات ، بخشنامه‌ها و دستورالعملهاي اجرايي و در صورت ضرورت اعلام نظرات كارشناسي
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • مشارکت در تهیه بسته های آموزشی در جهت توسعه مهارت های و توانایی های انجام کار کارکنان
  • همکاری با دستگاه های نظارتی از جمله دیوان محاسبات و ...
  • کنترل بر دریافت و پرداخت سپرده دانشگاه
  • رسیدگی به موقع نسبت به دریافت/تمدید/ابطال ضمانت های بانکی دانشگاه
  • کنترل بر قراردادهای عمرانی دانشگاه و تامین اعتبار آنها
  • کنترل بر اوراق مناقصه عمرانی دانشگاه
  • کنترل بر تخصیص های ابلاغی از سوی معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع  در زمینه های مالی
  • کنترل اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه ای
  • رسیدگی به صورت وضعیت های عمرانی و پرداخت آنها
  • شرکت در بازگشایی مناقصه و استعلام عمرانی دانشگاه
  • رسیدگی به اسناد هزینه طرح تملک دارایی های سرمایه ای
  • پیگیری در خصوص درخواست وجه از خزانه
  • اقدام جهت  تایید اعتبارات ابلاغی عمرانی از وزارت بهداشت
  • مکاتبه با تامین اجتماعی در خصوص اخذ مناقصه حساب و دارایی در خصوص ارزش افزوده
  • تهیه آمار اطلاعات عمرانی دانشگاه و گزارش به مدیران
  • گزارش عملکرد ماهانه اعتبارات طرح تملک دارایی های سرمایه ای به دستگاه های نظارتی
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در راستای  وظایف سازمانی
زینب جویبار

زینب جویبار

کارشناس امور مالی (تامین اعتبار)


شرح وظایف
x
  • بررسی و تأمین اعتبار کلیه درخواست های هزینه ای و سرمایه ای که تعهد پرداخت ایجاد می نماید و یا منجر به پرداخت می شود.
  • بررسی  فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و گردآوری منابع لازم به منظور اظهار نظر در خصوص تأمین اعتبار اقلام درخواستی.
  • بررسی مبالغ ارسالی در وجه عاملین مدیریت امور مالی(رابطین، تنخواه گردان ها ...) و اسناد هزینه آنها
  • مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری
  • تعیین کد شناسه اعتبار اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به نظام مالی جدید دانشگاه(حسابداری تعهدی).
  • ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تأمین  اعتبار به مهر«تامین اعتبار شد».
  • اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه.
  • ارسال اطلاعات مطالبات، بدهی در سامانه جدید سماد به وزارت امور اقتصاد و  دارایی.
  • نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه
  • ارائه گزارش  به مسئولین ذی ربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی.
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

 

مجید بازدار

مجید بازدار

مسئول بایگانی و امور بانکی


شرح وظایف
x
  • تحویل اسناد هزینه‌های انجام شده از مسئول صدور چک بطوری که به هیچ ارزی در پایان هر ماه با توجه به شماره دفتر صدور ارز باقی نمانده باشد.
  • کنترل و پیگیری اسناد تحویلی از مسئول صدور چک در صورتیکه ارزی را تحویل نگرفته باشد بلافاصله رئیس امور مالی را مطلع نماید.
  • تفکیک اسناد هزینه‌های انجام شده و تحویل اسناد جهت تنظیم ۴۵ به دریافت و پرداخت
  • بایگانی کلیه احکام و مکاتبات پرسنل واحد بصورت پرونده که دسترسی به آنها کاملاً" آسان باشد.
  • همکاری لازم با رئیس امور مالی در خصوص تهیه وتنظیم صورت حساب‌های مؤسسات طرف قرارداد (درمانی)
  • تهیه و تنظیم سیاهه کسورات قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه به رئیس امور مالی
  • پیگیری و توزیع مکاتبات وارده و صادره از امور مالی
  • همکاری با دریافت و پرداخت در خصوص تنظیم مفاصا حساب‌های صادره اشخاص
  • بایگانی مکاتبات مؤسسات و شرکت‌های طرف قرارداد واحد به نحوی که دسترسی سریع و بموقع به مکاتبات در اسرع وقت صورت پذیرد.
  • پیگیری و رابط امور بانکی جهت تایید چک ها و وصول از بانک ها و دریافت مدارک الصاقی اسناد حسابداری
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
فاطمه السادات فاطمی نسب

فاطمه السادات فاطمی نسب

حسابدار(صدور چک)


شرح وظایف
x
  • بررسی  فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
  • بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • کنترل چک ها، جابجایی و واریز به حساب و تحویل چک های مربوط به بانک جهت عملیات پرداخت
  • پیگیری و مساعدت و تکمیل امضا های اسناد حسابداری به منظور پرداخت و آماده شدن چک
  • صدور چک و ارسال به بانک جهت واریز به حساب 
  • واریز وجه  به حساب شخص ذینفع یا موکل قانونی
  • ارسال یک نسخه از سند حسابداری جهت نگهداری و طبقه بندی
  • مهمور نمودن کلیه مدارک و ضمایم مربوط به پرداخت به مهر " پرداخت شد"
  • نگهداری مطلوب دسته چک های استفاده نشده و حفظ و حراست از آنها
  • نگهداری مطلوب سوش چکهای صادره و چک های باطل شده تا زمان حسابرسی و تصویب صورت های مالی
  • پشت نویسی تمام اسناد و مستندات پیوست جهت حفظ و حراست و جلوگیری از سوء استفاده
  • ارائه گزارش هاي دوره اي و ماهيانه به مسئولين ذيربط
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق