امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
مریم سعادتی مقدم

مریم سعادتی مقدم

کارشناس ارشد مدیریت مالی
رئیس اداره درآمد


شرح وظایف
x
  • برنامه ريزي جهت تهيه و تدوين برنامه عملياتي دانشگاه ها در راستاي سياستهاي استراتژيك دستگاه اجرايي
  • بررسی، تجمیع و طبقه بندی اطلاعات درآمد واحدهای تابعه و دانشگاه به تفکیک منبع، دوره، ردیف دستگاه، برنامه و ردیف متمرکز 
  • بررسی فرآیند و گردش عملیات تحقق و وصول درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی در بیمارستانها، شبکه ها و مراکز بهداشت، دانشکده ها، معاونت ها و مراکز تحقیقاتی و مقایسه آنها با پیش بینی درآمد ها و ارائه گزارشات و تحلیل لازم
  • ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم 
  • بررسی صحت ثبت خدمات درمانی ارائه شده؛ در سیستم اطلاعات بیمارستانی(HIS)
  • ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها
  • تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري
  • نظارت بر فرآیند تحقق و وصول درآمد در واحدهای تابعه؛ میزان و نحوه وصول، ثبت و ضبط آن در سیستم حسابداری 
  • نظارت بر انتقال درآمد اختصاصی از حساب بانکی غیرقابل برداشت به حساب دانشگاه نزد خزانه، نحوه بررسی پرونده ها و اسناد درمانی جهت ارسال به سازمانهای بیمه گر، ثبت ارسال و وصول مطالبات بیمه ای در دفاتر حسابداری
  • نظارت بردرخواست دوره ای وجوه درآمد از خزانه جهت توزیع و استفاده در واحدهای تابعه و دانشگاه
  • نظارت بر ثبت اسناد حسابداری مربوط به درخواست وجه از خزانه، وصول و گردش در حسابهای بانکی دانشگاه، واریز به حسابهای واحدهای تابعه و ستاد، برداشت سهم ستاد از درآمد واحدهای تابعه 
  • ارائه گزارش دوره ای و ماهیانه در خصوص تعیین میزان مطالبات وصول شده
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مریم کلوچه ئی

مریم کلوچه ئی

کارشناسی ارشد حسابداری
کارشناس امور مالی- اداره درآمد


شرح وظایف
x
  • مشارکت در تدوین فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم 
  • بررسی صحت ثبت خدمات درمانی ارائه شده؛ در سیستم اطلاعات بیمارستانی(HIS)
  • بررسی و مطالعه قوانين و مقررات ، بخشنامه‌ها و دستورالعملهاي اجرايي و در صورت ضرورت اعلام نظرات كارشناسي
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه شناسایی به موقع درآمد و تسریع در وصول آن.
  • گردآوری منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر در خصوص پیش بینی درآمد قابل وصول دانشگاه.
  • انجام فرآیند تحقق و وصول درآمد در واحدهای تابعه؛ میزان و نحوه وصول، ثبت و ضبط آن در سیستم حسابداری 
  • انجام انتقال درآمد اختصاصی از حساب بانکی غیرقابل برداشت به حساب دانشگاه نزد خزانه، نحوه بررسی پرونده ها و اسناد درمانی جهت ارسال به سازمانهای بیمه گر، ثبت ارسال و وصول مطالبات بیمه ای در دفاتر حسابداری
  • تهیه فایل ثبت ارقام درآمد به تفکیک درآمد ها
  • ثبت نرخ ها در سیستم های ثبت خدمات درمانی، به عنوان تعرفه خدمات
  • انجام فرآیند تحقق و وصول درآمد در واحدهای تابعه؛ میزان و نحوه وصول، ثبت و ضبط آن در سیستم حسابداری 
  • انجام انتقال درآمد اختصاصی از حساب بانکی غیرقابل برداشت به حساب دانشگاه نزد خزانه، نحوه بررسی پرونده ها و اسناد درمانی جهت ارسال به سازمانهای بیمه گر، ثبت ارسال و وصول مطالبات بیمه ای در دفاتر حسابداری
  • پیگیری کسورات بیمه ای نامتعارف در واحدهای تابعه و ایجاد شرایط جهت حداقل شدن کسور
  • اقدامات لازم جهت جلوگیری از سوخت شدن درآمدها و گزارش مستمر نتیجه اقدامات به مقام مافوق.
  • اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری درآمدها و اسناد و مدارکی که منتج به شناسایی درآمد می گردد
  • نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به منابع و درآمدها.
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
زینب نمدیان مجرد

زینب نمدیان مجرد

کارشناسی پرستاری
کارشناس امور مالی- اداره درآمد


شرح وظایف
x
  • مشارکت در تدوین فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم 
  • بررسی صحت ثبت خدمات درمانی ارائه شده؛ در سیستم اطلاعات بیمارستانی(HIS)
  • بررسی و مطالعه قوانين و مقررات ، بخشنامه‌ها و دستورالعملهاي اجرايي و در صورت ضرورت اعلام نظرات كارشناسي
  • ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
  • همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه شناسایی به موقع درآمد و تسریع در وصول آن.
  • گردآوری منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر در خصوص پیش بینی درآمد قابل وصول دانشگاه.
  • انجام فرآیند تحقق و وصول درآمد در واحدهای تابعه؛ میزان و نحوه وصول، ثبت و ضبط آن در سیستم حسابداری 
  • انجام انتقال درآمد اختصاصی از حساب بانکی غیرقابل برداشت به حساب دانشگاه نزد خزانه، نحوه بررسی پرونده ها و اسناد درمانی جهت ارسال به سازمانهای بیمه گر، ثبت ارسال و وصول مطالبات بیمه ای در دفاتر حسابداری
  • تهیه فایل ثبت ارقام درآمد به تفکیک درآمد ها
  • ثبت نرخ ها در سیستم های ثبت خدمات درمانی، به عنوان تعرفه خدمات
  • انجام فرآیند تحقق و وصول درآمد در واحدهای تابعه؛ میزان و نحوه وصول، ثبت و ضبط آن در سیستم حسابداری 
  • انجام انتقال درآمد اختصاصی از حساب بانکی غیرقابل برداشت به حساب دانشگاه نزد خزانه، نحوه بررسی پرونده ها و اسناد درمانی جهت ارسال به سازمانهای بیمه گر، ثبت ارسال و وصول مطالبات بیمه ای در دفاتر حسابداری
  • پیگیری کسورات بیمه ای نامتعارف در واحدهای تابعه و ایجاد شرایط جهت حداقل شدن کسور
  • اقدامات لازم جهت جلوگیری از سوخت شدن درآمدها و گزارش مستمر نتیجه اقدامات به مقام مافوق.
  • اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری درآمدها و اسناد و مدارکی که منتج به شناسایی درآمد می گردد
  • نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به منابع و درآمدها.
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق