امروز : 03 دی 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

مراحل ثبت نام کارکنان برای دریافت وام بانک رفاه کارگران :

 

1- ارائه درخواست کتبی کارکنان متقاضی، به بالاترین مقام مرکز مربوطه

2- بررسی استحقاق دریافت وام، تنظیم لیست و ارسال به معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، توسط کارشناس اداره رفاه مرکز مربوطه

3- بازبینی، کارشناسی و جمع بندی لیست ها توسط کارشناس و مسئول اداره رفاه کارکنان ستاد دانشگاه

4- ارسال لیست های مذکور (بپیوست نامه رسمی) توسط اداره رفاه دانشگاه، به بانک رفاه کارکنان

5- اطلاع رسانی به کارکنان معرفی شده به بانک، از طریق اداره رفاه کارکنان مرکز مربوطه به طرق مطلوب و مناسب

6- مراجعه پرسنل معرفی شده به بانک رفاه ( شعبه ای که حساب واریز حقوق وام گیرنده می باشد.)

7- اخذ لیست کارکنان دریافت کننده  وام، توسط اداره رفاه کارکنان دانشگاه، از بانک رفاه کارگران