امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
لیلا مومن
مسئول دفتر مدیریت مالی
لیلا مومن
شرح وظایف:
  • دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه مالی و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در دفاتر اندیکاتور
  • تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با مدیریت محترم مالی و تعیین ساعات ملاقات برای آنها.
  • تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به مدیریت محترم مالی
  • ابلاغ کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مالی در محلهای مخصوص.
  • ابلاغ دستورات صادره مدیر محترم مالی به اشخاص و مسئولین و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها.
  • تنظیم وقت جلسات که در دفتر معاونت محترم مالی تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.
  • پاسخگوئی به مراجعین و راهنمائی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان
  • تهیه پیش نویس برخی از نامه ها و گزارشات و جدولهای مختلف
  • استفاده از نرم افزارهای پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی و دورنگار.کنترل و پیگیری اسناد تحویلی از مسئول صدور چک و تحویل به مدیر امور مالی
  • پیگیری و توزیع مکاتبات وارده وصادره از امور مالی
  • ارجاع کلیه مکاتبات و امضاء آنها
  • بایگانی مکاتبات موسسات و شرکت های طرف قرارداد واحد بنحویکه دسترسی سریع و بموقع به مکاتبات در اسرع وقت صورت پذیرد .
  • تهیه و ارسال گزارش کار پرسنل امور مالی به مدیریت
  • شناسایی، تدوین و مستندسازی فرایندهای کاری دفتر مدیریت
  • تفکیک اسناد هزینه های انجام شده و تحویل اسناد جهت تنظیم به دریافت و پرداخت
  • تهیه اهداف عینی و برنامه های عملیاتی سالانه
  • ثبت وقایع مدیریت مالی در دفتر روزنامه و کل
  • چک کردن سامانه های مالی و گزارش به مدیریت
  • رسیدگی به اسناد
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق