رئیس اداره حسابداری پرسنلی (شاغلین و بازنشستگان)
شرح وظایف:
- برنامه ریزی در جهت تهیه و تدوین برنامه عملیاتی در راستای برنامه ریزی استراتژیک
- تهیه و تدوین فرایند ها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و مطالعه کلیه آیین نامه ، دستورالعمل ها و مقررات مربوط به شاغلین و بازنشستگان و به روز نمودن آنها.
- ارائه پیشنهاد به مدیردر خصوص تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مدیریت امور مالی.
- ارزشیابی دقیق و مستمر از فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم به آنها
- ارتقای دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه و معرفی کارکنان جهت شرکت در کلاسها و دوره ها
- تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
- نظارت بر ارائه گزارشات مبتنی بر کنترل سن فرزندان بازنشستگان و موظفین که حق عائله مندی دریافت می کنند
- نظارت بر تهیه و تنظیم لیست های مکانیزه حقوق شاغلین و بازنشستگان و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تأمین اعتبار.
- نظارت بر تنظیم و ارسال کسورات بازنشستگی ، اظهار نامه بازنشستگی و بیمه خدمات درمانی و مراجعه به سازمانهای درمانی
- نظارت برتنظیم و ارسال لیست های بیمه تامین اجتماعی خدمات درمانی و عمر تکمیل و ارسال به سازمانهای مربوطه
- نظارت بر ارائه دیسکت و لیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به سازمان های ذیربط.
- نظارت بر به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان.
- نظارت بر تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت شاغلین اعزامی به شهرستان ها.
- نظارت بر تهیه لیست تعدیل مالیاتی حقوق شاغلین در پایان سال مالی.
- نظارت بر اجرای احکام شاغلین و بازنشستگان و تهیه و تنظیم فیش حقوقی بازنشستگان و موظفین
- نظارت بر صدور ضمانت نامه های بانکی جهت پرسنل شاغل و بازنشسنه
- همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل و تکمیل پرونده بازنشستگان جدید دانشگاه.
- همکاری با کارشناس مسئول دفترداری در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل شاغل و بازنشسته به دانشگاه(وام-مساعده)
- ارائه گزارش های پرسنلی مقطعی مورد نیاز به مسئولین مافوق
- انجام سایر وظایف محوله از جانب مقام ما فوق درحیطه وظایف سازمانی