امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
محمود سامی
رئیس اداره تدارکات
کارشناسی پرستاری
محمود سامی
شرح وظایف:

- برنامه­ ریزی سالانه در جهت عقد قراردادهای خرید جدید و پیگیریهای قراردادهای جاری و تسویه آنها

- برنامه­ریزی و تهیه جداول زمانبندی تشریفات مناقصه خریدهای سال

- تدوین و طراحی بانک اطلاعات تخصصی تأمین‌کنندگان مواد مورد نیاز دارای صلاحیت و توسعه و به‌هنگام‌سازی آنها جهت بهره برداری

- برنامه ریزی جهت اولویت بندی نیازهای هر واحد جهت خرید

- ساماندهی و مدیریت امور انبار با توجه به استانداردهای مربوطه

- ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم

- بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی

- ارزشیابی دقیق  و مستمر از فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه و ارائه راهنمایی های لازم به آنها

- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه

- تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه

- نظارت بر امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه

- نظارت و مدیریت بر فضاهای  فیزیکی انبار و موجودی ها مطابق استانداردهای مربوطه

- نظارت بر  امور ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه

- اعمال نظارت عالیه بر خریدهای کلان واحد های تابعه و ارئه گزارشهای دوره ای به مقامات و مسئولین مربوطه

- نظارت بر انبارداری کالاهای خریداری شده و انجام کلیه مراحل تحویل کالا از انبار و ثبت و نگهداری اسناد مربوطه

- همکاری و مشارکت در تهیه دستورالعمل های انبارداری، خرید و تدارکات

- پیگیری تأمین منابع مورد نیازجهت خرید تجهیزات و ملزومات

- تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفتها و مشکلات جهت مافوق

- انجام ساير اموريكه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع ميشود