شرح وظایف:
- مشارکت در برنامه ریزی جهت تهیه و تدوین برنامه عملیاتی در راستای برنامه ریزی استراتژیک
- مشارکت در تدوین فرایند ها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و مطالعه کلیه آیین نامه، دستورالعمل ها و مقررات مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل و امور بازنشستگان و به روز نمودن آنها.
- ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
- همکاری با واحد کارگزینی جهت تسهیل در تنظیم گواهی انجام کار ماهانه پرسنل دانشگاه و بازنشستگان
- همکاری با کارشناس مسئول دفترداری در مورد مشخص نمودن میزان بدهی پرسنل و بازنشستگان به دانشگاه(وام-مساعده و...)
- تهیه و تنظیم لیست های مکانیزه حقوق و مساعده کارکنان و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تأمین اعتبار.
- به روز نمودن اطلاعات مکانیزه پرونده پرسنلی هر یک از کارکنان و بازنشستگان
- اخذ لیست ماهانه حقوق و دستمزد از سیستم حقوق و دستمزد و ارائه آن به اداره حسابداری وجوه و تأمین اعتبار
- اخذ گواهی انجام کار ماهانه پرسنل از کارگزینی و بایگانی کردن یک نسخه از آن به نحو مطلوب
- ارائه دیسکت و لیست حقوق و لیست تغییرات حقوق ماهانه به خزانه، سازمات تأمین اجتماعی و حوزه مالیاتی
- تنظیم لیست و محاسبه حق ماموریت پرستل اعزامی به شهرستان ها
- تهیه لیست تعدیل مالیاتی در پایان سال مالی و لیست محاسبه تسویه حساب پرسنل
- محاسبه حق مرخصی استفاده نشده پرسنل در پایان سال و محاسبه مبلغ مرخصی استفاده شده پرسنل
- محاسبه کسورات مانند حق بیمه ،مالیات ،وام و غیره
- تهیه لیست های ذخیره مرخصی استفاده نشده، بازخرید سنوات خدمت و سایر مطالبات کارکنان و بازنشستگان در پایان سال.
- صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و سایر هزینه های مربوط به کا رکنان از جمله سنوات خدمت و ...
- صدور اسناد حسابداری دخایر و مطالبات کارکنان و بازنشستگان در پایان سال مالی.
- بایگانی یک نسخه از لیست های مکانیزه حقوق. پرسنلی و مستمری بازنشستگان
- ارائه گزارش های پرسنلی مقطعی مورد نیاز مسئولین مافوق.
- انجام سایر وظایف سازمانی مرتبط محوله از جانب مقام مافوق