امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/07/14 - 11:30
  • 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZEXz

پروژه بهره‌وری بیمارستانی مربوط به مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی پیگیری شد.

پروژه بهره‌وری بیمارستانی مربوط به مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی پیگیری شد.


با توجه به اجرای پروژه بهره‌وری بیمارستانی در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی، جلسه‌ای در روز سه‌شنبه مورخ 1400/07/06 به منظور بررسی پیشرفت استقرار چرخه بهبود بهره‌وری در سالن کنفرانس آن مرکز برگزار شد. در این جلسه که با حضور آقای دکتر شجاعی ریاست محترم آن مرکز و آقای دکتر رضا رضائی مدیر محترم توسعه سازمان و تحول اداری و مروج بهره‌وری دانشگاه و همچنین اعضاء کمیته بهبود کیفیت بیمارستان برگزار شد، در ابتدا ریاست محترم بیمارستان آقای دکتر شجاعی ضمن خیر مقدم به حاضرین، به اهمیت اشاعه فرهنگ بهره‌وری در بیمارستان اشاره نمودند. سپس آقای دکتر رضائی توضیحات مختصری از مباحث مرتبط با بهره‌وری و نحوه استقرار آن در بیمارستان‌ها ارائه نمودند.



در ادامه کارشناس محترم واحد بهبود کیفیت بیمارستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته شامل جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل وضعیت موجود در اتاق عمل مرکز را بیان نمودند. همچنین آقای دکتر فخاریان رئیس محترم اتاق عمل مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی، نکاتی کاربردی درباره تحقق اهداف پروژه بهره‌وری بیمارستانی بیان نموده و آقای دکتر مکی مدیر محترم بیمارستان نیز به اهمیت اصلاح فرآیندها در اتاق عمل بیمارستان و صرفه‌جویی‌های حاصل از ارتقاء بهره‌وری تأکید کردند.



در پایان مقرر شد در ادامه پروژه، اقدامات اصلاحی و عملی توسط اعضاء کمیته بهبود کیفیت بیمارستان تعیین و به مرحله اجرا گذارده شده و گزارش تکمیلی ارائه گردد.


  • گروه خبری : اخبار مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
  • کد خبر : 102638
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم