امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/12/28 - 17:52
  • 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLEz

آخرین جلسه کمیسیون مناقصات دانشگاه در سال 1401 برگزار شد

آخرین جلسه کمیسیون مناقصات دانشگاه در سالجاری با حضور مشاور مالی و اداری رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و سایر اعضای کمیسیون روز یکشنبه مورخ 1401/12/27 در دفتر معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد...




آخرین جلسه کمیسیون مناقصات دانشگاه در سالجاری با حضور مشاور مالی و اداری رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع و سایر اعضای کمیسیون روز یکشنبه مورخ 1401/12/27 در دفتر معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، معاون توسعه دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نشست با حضور مدیران حراست و اداره بازرسی پاکت های مناقصات دیزل ژنراتور برای بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) و خرید سرور برای مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه بازگشایی و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.



دکتر نجات خیری پور با اشاره به برگزاری تعداد 50 جلسه کمیسیون مناقصات در سال 1401 اظهار داشت از این تعداد 22 جلسه مناقصه، 10 جلسه مزایده ، 10 جلسه استعلام و 8 جلسه فراخوان بوده است.



وی، واگذاری ارائه خدمات پایگاه‌های سلامت شهری، امور طبخ و توزیع سلف سرویس مرکزی دانشگاه و بیمارستان بهشتی، فضای سبز دانشگاه، لنژری و نظافت خوابگاه‌های دانشگاه، احداث مرکز خدمات جامع سلامت ابوزید آباد، تامین نیروی انسانی دانشگاه، تهیه لباس بیمار، خرید دستگاه چیلر و دیزل ژنراتور برای بیمارستان امام حسن مجتبی‌(ع) شهرستان آران و بیدگل و تجمیع بیمه نامه‌های دانشگاه را از شاخص‌ترین مناصات برگزار شده در سالجاری برشمرد.



دکتر خیری پور، واگذاری خدمات داروخانه‌های سرپایی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه، فروشگاه بیمارستان شهید بهشتی و... را از مزایده‌های سالجاری عنوان کرد.



معاون توسعه دانشگاه با اشاره به استعلام واگذاری نگهداری آسانسور کلیه واحدها در سال 1401، فراخوان شناسایی پیمانکار، سرمایه گذار و حسابرس رسمی را از فراخوانهای مهم سال جاری دانست.






  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102758
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم