امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/12/15 - 12:42
  • 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zwjz

آخرین هماهنگی های حوزه امور مالی ستاد با کلیه مسئولین مالی واحدها

در نشستی که در روز چهارشنبه مورخ12/12/1394 در سالن شهدا با حضور مدیر امورمالی دانشگاه،روئسای امورمالی کلیه واحدها و کارشناسان ستادی تشکیل گردید،آخرین هماهنگی های سال 1394 انجام پذیرفت.




 



در نشستی که در روز چهارشنبه مورخ12/12/1394 در سالن شهدا با حضور مدیر امورمالی دانشگاه،روئسای امورمالی کلیه واحدها و کارشناسان ستادی تشکیل گردید،آخرین هماهنگی های سال 1394 انجام پذیرفت.



در ابتدا جلسه سید محمد بهشتی با ارائه مطالبی در خصوص اهمیت واریز تنخوا ه و بستن حسابها از بروزرسانی این مهم سخن به میان آوردند و تاکید کردند که کلیه واحدها موظفند تا پایان فروردین ماه سال1395نسبت به واریز تنخواه و بایگانی اسناد هزینه اقدام نمایند.



در ادامه جلسه آقایان جوادیان و هنرمند  با ارائه گزارشی از سامانه ها و دستورالعمل های وزارت متبوع نسبت به بروزرسانی سامانه ها تاکید نمودند و متذکر شدند ؛با پایان سال مالی و شروع عملیات انبار گردانی و بازدید حسابرسان دانشگاه از تمامی انبارها، کلیه مسئولین مالی از انبارهای زیر مجموعه خود بازدید به عمل آورده و مغایرات و موانع پیشرو را برطرف نمایند.



در ادامه جلسه مسئولین مالی مشکلات و مخاطرات واحدهای خود را بیان کردند و خواهان حمایت مدیران ارشد سازمانی در رفع این موانع شدند.همچنین تعدادی از مسئولین والی واحدها از کمبود نیروی کارآمد حسابداری سخن به میان آوردند و بیان داشتند که با حجم کار مالی بالا در مراکز درمانی نیاز به نیروی حسابدار بیش از پیش محسوس شده است، به طوری که فشار کاری روی تعدادی از همکاران مالی اثر بخشی آنها را تحت شعاع قرار داده است.    


در پایان این نشست مدیر امورمالی دانشگاه با اهمیت دانستن بستن حسابها در پایان سال مالی و تهیه صورتهای مالی خاطرنشان کردند؛ جمع شدن اسناد مالی واحدها در نرم افزار ها خصوصا نظام نوین مالی  نیاز به برنامه ریزی برای کنترل و نهایی کردن آنها احساس می شود تا انشاء الله بتوانیم در زمان مقرر صورتهای مالی را به نحو مطلوب به مسئولین و حسابرسان ارائه نماییم.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102118
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم