امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/01/15 - 17:13
  • 70
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZfBz

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی جدید کارکنان و ایثارگران دانشگاه

سرپرست مدیریت امور عمومی دانشگاه اعلام نمود قرارداد بیمه تکمیلی درمان برای کلیه همکاران شامل اعضای محترم هیأت علمی، پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و طرحی از تاریخ 01/12/90 با بیمه کارآفرین (برنده مناقصه بیمه تکمیلی) منعقد گردید





سرپرست مدیریت امور عمومی دانشگاه اعلام نمود قرارداد بیمه تکمیلی درمان برای کلیه همکاران شامل اعضای محترم هیأت علمی، پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و طرحی از تاریخ 01/12/90 با بیمه کارآفرین (برنده مناقصه بیمه تکمیلی) منعقد گردیده و جداول طرح 1 و 2 تعهدات بیمه مذکور در سایت دانشگاه درج شده است که پس از تکمیل و ارسال فرمهای مربوطه توسط کارکنان، متعاقباً کارت مخصوص بیمه شدگان صادر خواهد شد.



همچنین آقای رامین بنایی افزود براساس مذاکرات صورت گرفته با مسئولین بیمه کارآفرین، هزینه خسارت بیمه شدگان در صورت تکمیل بودن مدارک مربوطه  حداقل ظرف مدت یک هفته پرداخت خواهد شد. در حال حاضر بیمه کارآفرین با کلیه مراکز پزشکی، درمانی، تصویربرداری و آزمایشگاهی دولتی شهرستان دارای قرارداد بوده و هزینه ها و خدمات بصورت رایگان ارائه می گردد (در صورت استفاده از بیمه پایه و تکمیلی). علاوه بر این در اولین فرصت با تعدادی از مراکز خدمات پاراکلینیک دولتی و خصوصی اعم از داروخانه ها و آزمایشگاهها قرارداد تنظیم تا بیمه شدگان عزیز بدون پرداخت وجه تا سقف قرارداد مذکور خدمات لازم را دریافت نمایند.




  • کلیه کارکنان مونث و مذکر شاغل در دانشگاه می توانند همسر و فرزندان خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.


  • کلیه کارکنان مونث و مذکر شاغل در دانشگاه می توانند پدر، مادر و برادر و خواهر خود را که تحت تکفل ایشان باشد تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.


  • کلیه کارکنان مونث و مذکر شاغل در دانشگاه می توانند پدر و مادر خود را که تحت تکفل آنان نباشند نیز با شرط پرداخت حق بیمه 2برابر تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.



وی افزود که سهم مساعدت دانشگاه برای کارمند و همسر و فرزندان و والدین وی، تا سقف 5 نفر از 2000 تومان به 3000 تومان به ازای هر نفر افزایش یافته است همچنین در مورد شرایط سنی بیمه شدگان، خصوصاً برای والدین کارکنان محترم که از طرف اکثریت بیمه های تجاری دارای محدودیت و سقف سنی (60 سال) می باشد با رایزنی و پیگیری های این مدیریت حذف و بدون سقف سنی اعلام گردیده است.



همچنین در خصوص بیمه ایثارگران، اسامی کارکنان ایثارگر و افراد تحت تکفل آنان که قبلاً در بانک اطلاعاتی اداره رفاه و امور ایثارگران دانشگاه جمع­آوری و ثبت و ضبط گردیده به بیمه کارآفرین ارسال و در اسرع وقت نسبت به صدور کارت ویژه جهت این عزیزان اقدام می گردد. ضمناً هزینه خسارت وارده به این گروه بر اساس ضوابط و تعرفه های قانونی، پس از کارشناسی اسناد مربوطه و مطابقت آن با لیست اسامی افراد تحت پوشش پرداخت خواهد شد. در پایان این مدیریت ضمن تأکید بر تسریع در ارسال مدارک مربوطه (طرح 1 و 2)، پاسخگوی کلیه سوالات و پیشنهادات همکاران محترم در این خصوص می باشد.





 



  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 101931
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم