امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/11/20 - 20:26
  • 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9Ez

از ابتدای سال تاکنون:1648 میلیارد ریال در حوزه های عمرانی و بهداشت و درمان جذب شده است

در جلسه ای که با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین و اصحاب رسانه استان برگزار شد معاون توسعه دانشگاه گوشه ای از فعالیت های این حوزه را به صورت گزارش ارائه کرد..


 



در جلسه ای که با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین و اصحاب رسانه استان برگزار شد معاون توسعه دانشگاه گوشه ای از فعالیت های این حوزه را به صورت گزارش ارائه کرد.



دکتر نجات خیری پور گفت: از مبلغ یادشده جهت پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی در دست اقدام( بیمارستان امام حسن (ع) بیمارستان بقیه الله اعظم (عج))پژوه‌های محرومیت زدایی، پرداخت مطالبات شرکت های دارویی و تجهیزات و غیره صرف گردیده است.



وی تصریح کرد: پروژه محرومیت زدایی با همت وزارت بهداشت و انعقاد تفاهم نامه فی مابین حوزه بهداشت و توسعه برای 6 خانه بهداشت، 3 پایگاه خدمات جامع سلامت شهری و 2 مرکز جامع سلامت و ساختمان مرکز بهداشت گلابچی شهر کاشان با حدود ۶ هزار متر مربع زیربنا منعقد شد.



دکتر خیری پور، از 24 پروژه در دست اجرا با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: حضور فعال خیرین در حوزه سلامت منطقه در کل کشور نمونه است و با توکل به خدا و با همدلی و همیاری خیرین می توان تحول چشمگیری در حوزه سلامت و ادامه خدمت رسانی به مردم ایجاد کنیم و  در ادامه از طرف دانشگاه علوم پزشکی کاشان از خیرین سلامت در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل تقدیر و تشکر کرد.



همچنین یادآور شد که در طی یک سال اخیر پروژه پایگاه فوریت 115 پیروزان به همت خیر محترم افتتاح شده است و در این مدت 4 واحد جهت اسکان دانشجویان بین الملل بازسازی و تجهیز گردید و در ادامه عنوان کرد که سوله مدیریت بحران ، پایگاه بین جاده ایی کمال الملک آماده بهره برداری می باشد. دکتر نجات خیری پورگفت: در حوزه بهداشت نیز مرکز جامع سلامت روان و طب کار دولتی در شهرستان شروع به کار نموده اند.



گزارش تصویری...





 





 





 





 





 




  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102723
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم