امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/06/23 - 19:45
  • 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZqPz

بازدید سرزده مدیر امورمالی دانشگاه از بیمارستان سیدالشهدء شهرستان آران و بیدگل

سید محمد بهشتی امروز سه شنبه بصورت سرزده به همراه کارشناس و حسابرس حوزه درآمد از امورمالی بیمارستان سید الشهدا بازدید بعمل آوردند.




سید محمد بهشتی امروز سه شنبه بصورت سرزده به همراه کارشناس و حسابرس حوزه درآمد از امورمالی بیمارستان سید الشهدا بازدید بعمل آوردند.



دراین بازدید که محور اصلی آن را پایش و نظارت مستمر از عملکرد واحد درآمد خصوصا حوزه صندوق بیمارستان تشکیل می داد مدیریت بیمارستان با ذکر مشکلات متعدد در این حوزه خواستار اصلاح فرایندها در این حوزه گردید.



در این جلسه مدیر امورمالی دانشگاه به حساسیت حوزه صندوق بیمارستان اشاره کرده و متذکر شدند؛ "خط مقدم  امورمالی در مراکز درمانی  دانشگاه واحد صندوق می باشد و این موضوع از حساسیت بالایی در امر کنترل و نظارت برخوردار است."



 درادامه این جلسه امیرعباس جوادیان در خصوص اهمیت اخذ گزارشات از سامانه های درآمدی(حسابداری تعهدی،سامانه سجاد) و سامانه بیمارستانیHISسخن به میان آورده و خاطرنشان کردند؛ سلسله مراتب نظارتی و کنترلی از سطح صندوقدارن تا مدیریت و ریاست بیمارستان امری حیاتی و از  اثر بخشی بالایی برخوردار می باشد.



در ادامه خانمها بیطاری ، اقبالیان ،تسلیمی مسئولین نظارتی بر صندوق،ترخیص و درآمد با توصیف مشکلات ،موانع موجود را تشریح و پیشنهاداتی در خصوص اصلاح پاره اهای از فرایندها ارائه نمودند.



در پایان این جلسه سید محمد بهشتی با اصلاح پاره ای از فرایندها در حوزه امورمالی بیمارستان،تحول در فرایندها ی عملیاتی را امری ضروری دانسته و افزودند؛ امورمالی باید بتواند در سطح دانشگاه با کوتاه کردن مسیر فعالیتها و حذف فرایندهای باطل ،نظارت بر عملکرد حوزه های زیر مجموعه خود را افزایش داده و از اتلاف منابع مالی و صرفه جویی در زمان جلوگیری کرده و همچنین در خدمت رسانی به مردم پویا تر گردد .




  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102169
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم