امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/06/25 - 13:05
  • 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZrPz

بازدید مدیر امورمالی و رئیس حراست دانشگاه از حوزه صندوق بیمارستان نقوی

در پی بازدیدهای مکرر مدیریت امورمالی از واحدهای زیر مجموعه، امروز پنج شنبه به همراه رئیس حراست دانشگاه و کارشناس اداره درآمد از بیمارستان نقوی بازدید بعمل آوردند.




در پی بازدیدهای مکرر مدیریت امورمالی از واحدهای زیر مجموعه، امروز پنج شنبه به همراه رئیس حراست دانشگاه و کارشناس اداره درآمد از بیمارستان نقوی بازدید بعمل آوردند.



در این بازدید که محور اصلی آن را حوزه صندوق تشکیل می داد، جلسه ای در دفتر مدیر بیمارستان تشکیل و چالش ها در این خصوص بررسی گردید.سید محمد بهشتی با توضیحاتی در خصوص فرایندهای در دست اجراء و بازنگری این فرایندها کنترل صندوقها را امری ضروری دانسته و استمرار در این موضوع را اولویت امورمالی خواند.مدیر امورمالی از حساسیت حوزه صندوق سخن به میان آوردند و یکی از مهمترین دغدغه های این مدیریت را وجوه نقد دریافتی در صندوق دانستند.



محمد خبازی با بازدید ازمکان فیزیکی صندوق، طرح توسعه آن رامثبت دانسته و خاطرنشان کردند؛ تکریم ارباب رجوع باید از اولویتهای مراکز درمانی ما قرار داشته باشد و هر اقدامی در این خصوص نوعی فرهنگ سازی در مسیر تامین رفاه و امنیت مراجعه کنندگان می باشد.ایشان از اهمیت حوزه صندوق سخن به میان آورده و حراست و پاسداری از اموال و منابع دانشگاه را وظیفه همه همکاران در تمامی حوزه ها خصوصا حوزه صندوق دانستند.ایشان با اشاره به مکانیزه شدن سامانه های درمانی و فرایندهای در دست اجرا، استفاده بیشتر از دستگاهای کارت خوان را امری ضروری دانسته و اتصال سامانه HISبیمارستانها را به دستگاه های کارت خوان اولویت اول مدیران مراکز درمانی خواندند، که این امر باعث صرفه جویی در زمان و منابع دانشگاه و همچنین تسری در امر خدمت رسانی به مراجعه کنندگان می باشد.



در ادامه مدیر بیمارستان نقوی با توضیحاتی در خصوص طرح توسعه حوزه صندوق خاطرنشان کردند؛انشاء الله در فاصله زمانی کوتاهی خواهیم توانست با اتصال دستگاه کارت خوان به سامانه بیمارستانی HISفرایند صندوق و کسب درآمد را در کوتاه ترین زمان ممکن اصلاح نماییم.  



در پایان خاطرنشان می گردد در این نشست آقایان مجید محمدی مسئول امورمالی بیمارستان و امیرعباس جوادیان کارشناس و ناظر بر حوزه درآمد دانشگاه  نیز حضور داشتند.




  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102170
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم