امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/26 - 14:27
  • 83
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZuJQ

بازدید کارشناسان فنی دفتر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی وزارت بهداشت از پروژه های عمرانی حوزه های بهداشت و درمان دانشگاه

کارشناسان فنی دفترمنابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه 25 دی ماه جاری از پروژه های عمرانی حوزه های بهداشت و درمان دانشگاه و همچنین تاسیسات مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه این بازدید به همراه تیم ارزیاب وزارت بهداشت و مدیر و کارشناسان دفتر فنی  و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه انجام شد.

 بنابراین گزارش :  مشاور فنی معاون توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه گفت: در ابتدا از بیمارستان در حال ساخت امام حسن مجتبی (ع) شهرستان آران و بیدگل  بازدید به عمل آمد که با توجه به سفر اخیر وزیر بهداشت و معاون درمان  وزارت و بازدید از بیمارستان مذکور و نیز نشست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع برای خرید تجهیزات 4 گانه این بیمارستان برای بهره برداری گفت و گوی دوجانبه انجام شده است و قول مساعد برای خرید تجهیزات مذکور داده شده است.

حمید رضا مژگانی در ادامه گفت:بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان اران و بیدگل در زمینی به مساحت  تقریبی 20000  متر مربع و زیربنای 16000متردر شش طبقه مربع و 114 تخت مصوب در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مژگانی افزود: در ادامه این بازدید از بیمارستان بقیه الله و همچنین کارگاه شرکت طرف قرارداد برای ساخت اسکلت فلزی این بیمارستان بازدید به عمل آمد و در زمینه تسریع بخشیدن به روند ساخت گفتگو های لازم انجام شد.

 این گزارش حاکیست:درادامه  این بازدیدها، تیم بازدید کننده  از بخش های مختلف تاسیسات مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی  نیز بازدید کردند.

کارشناسان فنی وزارت بهداشت، وضعیت تاسیسات بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند و در خصوص بازسازی و تعمیرات این تجهیزات و تاسیسات، با مسئولین بیمارستان گفتگو کردند.

مشاور فنی معاون توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه تصریح کرد: متاسفانه  تاسیسات و تجهیزات بیمارستان شهید بهشتی کاشان فرسوده است وتاسیسات این بیمارستان نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان یکی از بیمارستان های بزرگ و مجهز کاشان است، گفت: این بیمارستان نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی به مردم کاشان و شهرهای همجوار دارد.

حمید رضا مژگانی افزود: با توجه به نقش مهم این بیمارستان در منطقه ، تلاش می کنیم با ارائه گزارش وضعیت تاسیسات و تجهیزات آن  به وزارت متبوع اقدامات و اعتبارات لازم در جهت ارتقا و نوسازی این واحد انجام پذیرد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 125714
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید