امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1390/11/13 - 11:21
  • 38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z6Bz

برگزاری جلسه در مورد هماهنگی گزارشات ارسالی به هیات امنا



به منظور هماهنگی گزارشات ارسالی به هیات امنا دانشگاه ،جلسه ای در روز پنج شنبه مورخ 13/11/90 با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع ،دبیر دفتر هیات امنا ، سرپرست دفتر معاونت توسعه ،سرپرست مدیریت بودجه ،سرپرست مدیریت توسعه و منابع انسانی ،سرپرست مرکز آمار و فناوری اطلاعات  و نمایندگان معاونت های آموزشی،درمان و بهداشتی دانشگاه در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار گردید و پس از بحث و تبادل نظر،هماهنگی های لازم پیرامون شاخص های مورد ابهام به عمل آمد.

















 

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 101922
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم