امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/10/27 - 09:29
  • 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUTz

برگزاری نشست مشترک معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با مدیریت منابع انسانی و رؤسای امور اداری واحدهای تابعه دانشگاه

نشست مشترک معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه درتاریخ 97/10/25 با سرپرست مدیریت منابع انسانی و رؤسای امور اداری واحدهای تابعه دانشگاه به منظور بیان دیدگاه ها ،نظرات و پیشنهادات در راستای بهبود کیفیت انجام امور در واحدهای امور اداری برگزار شد.


در این نشست پس از تلاوت آیات قرآن کریم جناب آقای دکتر نیک زاد –معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با تأکید بر لزوم تدوین و ابلاغ شرح وظایف مشخص برای هر شخص توسط امور اداری، انتظارات و دیدگاههای خود را در حوزه حقوق و مزایا، آموزش، ارزشیابی، اطلاعات و آمار های مختلف، امور بازنشستگی و ... مطرح نمودند.





در ادامه آقای عرب سعیدی –سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه ضمن تشکر از اهتمام آقای دکتر نیک زاد برای برگزاری جلسه اظهار داشت : مشکلات و ابهامات احتمالی در جلسات ماهیانه ای که از ابتدای مدیریت اینجانب با رؤسای امور اداری برگزار می گردد مطرح و با تبادل نظرات همکاران، رفع و فرآیند انجام امور در کلیه واحدها یکسان سازی می گردد. لیکن برخی از نواقص و مشکلات در فرآیند کارها در ارتباط با سایر مدیریت های دانشگاه بوده که لازم است با طرح در چنین جلساتی از طریق معاونت پیگیری شود. در ادامه رؤسای محترم امور اداری واحدها به بیان نظرات و پیشنهادات و انتظارات خود از معاون محترم توسعه مدیریت و منابع جهت تسهیل در انجام صحیح، مطلوب و سریع وظایف محوله پرداختند.






  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102424
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم