امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/11/20 - 20:42
  • 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaEz

تبدیل وضعیت بالغ بر ۷۵۰ نفر از کارکنان قراردادی، شرکتی و طرحی دانشگاه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون، در راستای اجرای بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور...


در ادامه جلسه ای که با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین  و اصحاب رسانه استان برگزار شد



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون، در راستای اجرای بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور (تبدیل وضعیت کارکنان غیر رسمی ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران)، بالغ بر ۷۵۰ نفر از کارکنان قراردادی،  شرکتی و طرحی، به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شدند.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نجات خیری پور افزود: با توجه به شرایط کرونا تعداد 190 نفر از پرستاران فراخوان شده که به صورت ویژه در این زمان جذب و بکارگیری شده بودند، طرح افراد مذکور به مدت یکسال تمدید شد و همچنان از خدمات ایشان در مراکز و واحدهای تابعه دانشگاه استفاده می شود.



وی، با اشاره به اهمیت آموزش و توانمند سازی پرسنل ادامه داد: در این مدت، حدود 9 هزار ساعت دوره های آموزشی مصوب کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان اجرا شد.



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، با اشاره به تسویه حساب سنوات بازنشستگان سال 1400طبق بودجه های ارسالی از طرف خزانه به مبلغ 280 میلیارد ریال، اظهار امیدواری کرد: تسویه حساب سنوات بازنشستگان سال جاری را نیز تا پایان سال جاری انجام شود.



دکتر خیری پور، ایجاد ساختار تشکیلاتی 228 ردیف سازمانی شاغلین قرارداد کارمعین در سامانه جامع تشکیلات وزارت متبوع، تأمین پست سازمانی 286 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی (مورخ 1399/11/24) و 657 نفر ایثارگران غیررسمی مشمول تبدیل وضعیت استخدامی دانشگاه و ایجاد پست‌های سازمانی اعضای هیات علمی آموزشی دانشگاه و افزایش تعداد پست‌ها از 203 ردیف به 439 ردیف سازمانی را از دیگر اقدامات این معاونت در این مدت عنوان کرد.


  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102724
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم