امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/10/17 - 12:34
  • 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zejz

تجلیل از30 سال خدمات شایسته آقایان سید حسین لاجوردی،حسین مطلوبی،محمود مسعودی نیا در عرصه امورمالی دانشگاه

در نشستی که روز سه شنبه 1394/10/15 در سالن شهدا ستاد دانشگاه برگزار شد ، از خدمات آقایان لاجوردی،مطلوبی و مسعودی نیا تجلیل بعمل آمد.





در نشستی که روز سه شنبه 1394/10/15 در سالن شهدا ستاد دانشگاه برگزار شد ، از خدمات شایسته و صادقانه آقایان لاجوردی،مطلوبی و مسعودی نیا تجلیل بعمل آمد.



در ابتدا سید محمد بهشتی مدیرامورمالی دانشگاه با ارائه گزارشی از عملکرد مالی دانشگاه خاطرنشان کردند؛با توجه به حجم بالای عملیات مالی در تمامی حوزه های امورمالی ،دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اولین دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت می باشد که  گزارش حسابرسی سال1393 مطلوب گزارش گردید که مدیون  زحمات همین همکاران و کلیه زحمتکشان حوزه گسترده امورمالی می باشد.



در ادامه آقایان نعناکار،افاضل،نیکخواه،قاسمی،کوهی از زحمات این عزیزان تشکر کرده و این پیشکسوتان را تاریخچه و میراث حوزه امورمالی دانشگاه دانستند.



در پایان جلسه با بیان سخنانی از این عزیزان و ذکر خاطره ای از آقای کاشانی نژاد و همچنین تقدیم لوح تقدیری به این بزرگواران ، همکاران حوزه مالی با آرزوی شروعی دوباره در هوایی تازه، این حسابداران گذشته و بازنشستگان امروز را بدرقه نمودند.


مدیریت امورمالی دانشگاه و تمامی همکاران مجموعه امورمالی از دفتر ریاست دانشگاه ،دفتر هیئت امناء،مدیریت روابط عمومی،دفتر حراست و مدیریت بودجه ،دفتر ایثار دانشگاه که در این نشست صمیمی همکاران مالی را همراهی نمودند تشکر صمیمانه خود را ابراز داشتند.



  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102101
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم