امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/07/09 - 18:22
  • 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZtBz

توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان واحدهای مختلف دانشگاه آغاز شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان بین واحدهای مختلف دانشگاه از تاریخ 6/7/91 خبر داد.




سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان بین واحدهای مختلف دانشگاه از تاریخ 6/7/91 خبر داد.



به گزارش وب دا، دکتر مهرداد فرزندی پور گفت: با پیگیری های به عمل آمده از طریق وزارت متبوع و وزارت صنعت، معدن و تجارت، سهمیه سبد کالای مربوط به ماه مبارک رمضان دانشگاه توسط اتحادیه استانی تعاونی کارکنان دولت اخذ و در حال توزیع می باشد.



وی افزود: اقلام سبد کالای مذکور شامل 20 کیلو برنج، 10 عدد روغن، 5 کیلو شکر و 8 بسته ماکارونی است که در حال حاضر سهمیه روغن وصول نشده است.



وی با اشاره به ارسال سهمیه برنج و شکر در بسته بندی های بزرگ از سوی اتحادیه استانی تعاونی کارکنان دولت تصریح کرد: علاوه بر عملیات تخلیه و بارگیری، تفکیک و تبدیل به بسته بندی های کوچک ( به میزان سهمیه هر نفر) نیز به طور متمرکز توسط واحد رفاهی دانشگاه به سرعت در حال انجام می باشد.



سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه جهت حمل و نقل، تخلیه و بسته بندی سهمیه تاکنون 100 میلیون ریال هزینه کرده است، اظهار داشت: توزیع این سهمیه بر اساس لیست حقوق کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی تبصره 3 و 4 و طرحی در ماه مبارک رمضان بوده و همچنین سهمیه ها جهت تحویل به کارکنان دانشگاه به طور یک جا در اختیار واحد مربوطه قرار داده می شود.



لازم به ذکر است به دلیل حجم زیاد اقلام واصله، تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه از نگهداری و توزیع سبد کالای مذکور، معذور است.




  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 101944
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم