امروز : 07 دی 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/08 - 17:17
  • 237
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z4RQ

جلسه هماهنگی مدیر امور مالی دانشگاه با مسئولین مالی دانشکده ها

جلسه هماهنگی مسئولین مالی دانشکده های پزشکی ، پرستاری و مامایی، بهداشت ، پیراپزشکی و دندانپزشکی با مدیر امور مالی دانشگاه در خصوص موارد مالی و به ویژه موضوع حق التدریس اعضای هیات علمی در دفتر مدیر مالی دانشگاه برگزار شد

 

 

 به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه: مدیر امور مالی دانشگاه به اهمیت موضوعات مالی مرتبط با حوزه آموزش و پردیس دانشگاه پرداخته و گفت: حق التدریس اعضای هیات علمی باید با دقت و رعایت مقررات مربوطه پرداخت شود.

بنابراین گزارش : در این جلسه مقررات مربوط بر اساس آیین نامه حق التدریس اعضای هیات علمی دانشگاه مورد مطالعه و بحث قرار گرفت.

 در جلسه مربوطه، همچنین مسئولین مالی دانشکده ها نیز نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف مالی در حوزه آموزش دانشگاه را بیان کرده و مدیر مالی دانشگاه  نظرات ارشادی در خصوص موضوعات مطرح شده را ایراد نمود.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 125005
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید