امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/09/29 - 08:19
  • 285
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLDQ

خرید دستگاه یو پی اس برای دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان شهید بهشتی

شرکت سپیده فرش مشهد یک دستگاه یو پی اس برای دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان شهید بهشتی کاشان خریداری کرد

 معاون توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه گفت:شرکت سپیده فرش مشهد با خرید یک دستگاه یو پی اس برای دستگاه سی تی آنژیوگرافی بیمارستان شهید بهشتی کاشان، کمک شایانی به بهبود خدمات درمانی این بیمارستان کرد.

دکتر نجات خیری پور افزود:این دستگاه یو پی اس با ظرفیت 120 کیلوولت آمپر، در مواقع قطع برق، برق مورد نیاز دستگاه سی تی آنژیوگرافی را تامین می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اذعان داشت: با خرید این دستگاه یو پی اس، بیمارستان شهید بهشتی کاشان از لحاظ تامین برق مورد نیاز دستگاه سی تی آنژیوگرافی در مواقع قطع برق، به خودکفایی رسید.

دکتر خیری پور از اقدام خداپسندانه خیر محترم سلامت آقای محمد رضا خدابخش برای خرید و اهدای دستگاه یو پی اس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان قدردانی کرد.

محمد رضا خدابخش ،خیر سلامت و  مدیرعامل شرکت سپیده فرش مشهد، در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت دستگاه  سی تی آنژیو و نیاز این بیمارستان به یک دستگاه یو پی اس برای دستگاه مذکور تصمیم گرفتم که این دستگاه را خریداری و به بیمارستان اهدا نمایم.

وی افزود: این دستگاه  به مبلغ سی میلیارد ریال خریداری شده واز اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند کمک شایانی به بهبود خدمات درمانی این بیمارستان نماید و جان بیماران را  در هنگام قطعی برق نجات دهد.

گفتنی است، دستگاه سی تی آنژیوگرافی یکی از تجهیزات مهم بیمارستان‌ها است که برای تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی استفاده می‌شود.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 124817
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید