امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/10/24 - 10:38
  • 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZVYz

دکتر نجات خیری پور در پیامی روز مادر و مقام زن را تبریک گفت

مقام شامخ بانوی دو عالم و انتخاب زادروز دختر رسول الله(ص)، همسر امیرالمومنین (ع) و مادر حسنین (ع) به عنوان روز زن، یادآور مرتبه والای شما در فرهنگ ایران زمین است..


سلام علیکم



    مقام شامخ بانوی دو عالم و انتخاب زادروز دختر رسول الله(ص)، همسر امیرالمومنین (ع) و مادر حسنین (ع) به عنوان روز زن، یادآور مرتبه والای شما در فرهنگ ایران زمین است .



   بدون شک حضرت فاطمه زهرا (س)، جلوه ای بی بدیل از معجزه آفرینش خداوندی و سرشته در کالبد یک زن است، زنی که تجلی وجودی او در نظام هستی، تمثیلی شایسته از تکامل و تعالی در تمامی عرصه های زندگی است.



    آنچه مسلم است زنان همواره دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی میهن عزیزمان نقش آفرینی نموده اند و دانشگاه نیز با حضور چنین زنان سخت‌کوش، فرهیخته و توانمندی، توانسته است وظیفه خطیر خود را در خدمت رسانی به آحاد مردم به نحو احسن انجام دهد که نمونه بارز آن فداکاری و ایثار پرستاران و سایر کادر درمان زن ما در دوران بحران شیوع کرونا بود.



در آستانه میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، فرصت مناسبی فراهم گردیده تا ضمن مرور هر لحظه از عمر کوتاه ولی پربرکت بانوی بزرگ اسلام، این عطر افشانی شجره طوبای بهشت و درخشش بلند خورشید عصمت و طهارت و معلم بزرگ معرفت، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به شما تبریک عرض نمایم. 



   امیدوارم در این روز مبارک که روز "زن" و "مادر" نام گرفته است همه زنان،مادران و دختران ایرانی بویژه شما همکاران گرامی با الهام گرفتن از الگوی کامل زن مسلمان و بهره گیری از سیره عملی آن گرانمایه آفرینش، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.


  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102710
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم