امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/04/06 - 09:33
  • 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z2Pz

ساماندهی اداره تدارکات و خرید کالاها اولویت اول ریاست دانشگاه

در ادامه جلسات هفتگی پایش عملکرد مالی با حضور ریاست دانشگاه ،این هفته با محوریت ساماندهی اداره تدارکات و خرید کالاها و اصلاح فرایندهای موجود در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل گردید.




در ادامه جلسات هفتگی پایش عملکرد مالی با حضور ریاست دانشگاه ،این هفته جلسه با محوریت ساماندهی اداره تدارکات و خرید کالاها و اصلاح فرایندهای موجود در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل گردید.



دراین نشست که مدیرتوسعه مدیریت و منابع،مدیر امورمالی،حسابرس داخلی،مدیر امورعمومی، دو تن از کارشناسان امورمالی و کارشناس نظارت بر سامانه های دانشگاه از حوزه معاونت درمان حضور داشتند بنا برمصوبات هفته قبل، دکتر احمد حسینی مدیر نظارت بر کلینیکهای دانشگاه گزارشی از فرایند بیماران تصادفی و ارسال مستندات به وزارت متبوع گزارشی ارائه نمودند و فرایند مورد نظر را تشریح نمودند.در همین راستا مقرر شد گزارشی از وصولی ها ماده 92 در جلسه بعد ارائه گردد.



در ادامه جلسه آقای سامی مسئول اداره تدارکات دانشگاه گزارشی از عملکرد انبارها و فرایند خرید دانشگاه ارائه نمودند و مشکلات و موانع موجود در این فرایند را به تفصیل تشریح کردند.سامی گسستگی و عدم وجود وحدت رویه در خصوص خرید کالا،عدم نظارت بموقع و عدم پاسخگویی را دلایل عمده مشکلات و ریشه این ناهنجاری معرفی کردند.


بعد از تبادل نظر بین اعضاء در این خصوص و راهکارهای رفع موانع و بهبود روشها، با دستور ریاست دانشگاه مقرر شد؛کمیته ای متشکل از معاون توسعه مدیریت منابع به عنوان رئیس کمیته و مدیرامورمالی ومدیرعمومی دانشگاه و سایر اعضاء که توسط این مدیریت ها معرفی می گردند تشکیل و فرایندها و مشکلات موجود را اصلاح نمایند و گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط این کمیته را در جلسه بعد ارائه نمایند.


  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102146
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم