امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/10/10 - 13:07
  • 77
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZBBz

مراسم تودیع و معارفه دو تن از مدیران دانشگاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران توسعه و منابع انسانی و امور عمومی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین روز شنبه مورخ 9/10/91 در سالن شهداء ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.




مراسم تودیع و معارفه مدیران توسعه و منابع انسانی و امور عمومی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین روز شنبه مورخ 9/10/91 در سالن شهداء ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه، اظهار امیدواری کرد خداوند متعال بصیرت و بینش کافی را در تمام لحظات زندگی به افراد اعطاء کند تا با شناخت فتنه های زمانه، از آسیب های آن برحذر باشند.



دکتر اعرابی از زحمات چندین ساله محمد واحدی پور در زمان تصدی مدیریت توسعه و منابع انسانی و رامین بنایی در زمان تصدی مدیریت امور عمومی دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و برای مسئولین جدید این حوزه ها در راستای خدمت خالصانه آرزوی موفقیت کرد.



رئیس دانشگاه ، ضمن تشکر از همکاری و تعامل مسئولین دانشگاه در اوضاع فعلی اقتصادی گفت: مهمترین اصل در عرصه مسئولیت، رضایت مندی مردم است که این رضایت موجب کسب رضای خداوند متعال است.



 وی اولین شرط فعالیت در حوزه معاونت توسعه را نظم و انضباط بیان کرد و افزود: رفع مشکل و اصلاح امور ضمن رعایت قوانین و مقررات بایستی اولین دغدغه مسئولین و کارکنان باشد.



دکتر اعرابی همچنین از کلیه دست اندرکاران مراسم بیست و پنجمین سالگرد فعالیت دانشگاه تقدیر و تجلیل کرد.



وی، برای رضا رضایی جهت مدیریت توسعه و منابع انسانی و سید رضا سجادی در مدیریت امور عمومی دانشگاه  آرزوی موفقیت روزافزون کرد.



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این مراسم فعالیت در این حوزه را پراسترس عنوان کرد و گفت: همکاران بعد از مدتی کار در حوزه معاونت توسعه ابراز تمایل به جابجایی دارند.



دکتر مهرداد فرزندی پور از فعالیت های مدیران سابق توسعه و منابع انسانی و امور عمومی دانشگاه تقدیر کرد و از مسئولین جدید خواست کارهای این مدیران را  با پشتکار در راستای اهداف دانشگاه ادامه دهند.



مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای مدیران سابق و جدید و با اشاره به حماسه 9 دی ماه سال 88 گفت: مردم در این جریان به سه گروه حامیان، مخالفین و ساکتین فتنه تقسیم شدند.



حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شاه فضل، خطر ساکتین را از مخالفین فتنه بیشتر دانست و اظهار امیدواری کرد خداوند متعال جرات دفاع از حق و عاقبت به خیری را برای همه افراد اعطاء کند.



شایان ذکر است در ادامه این مراسم هر یک از مدیران مذکور، سخنانی را ایراد کردند و سپس احکام صادره برای هر یک از آنها قرائت شد.



اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی رئیس دانشگاه و معاونت های مختلف دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.




 

















 



  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 101951
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم