امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1396/06/02 - 13:05
  • 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z7Rz

مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر فنی دانشگاه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر فنی دانشگاه روز چهارشنبه 1/6/96 با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در سالن شهدای ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر فنی  دانشگاه روز چهارشنبه 1/6/96 با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در سالن شهدای ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت دفتر فنی، خدمت در دفتر فنی دانشگاه را خدمت شبانه روزی عنوان کرد.



دکتر حسین نیک زاد، ضمن اشاره به اهمیت برنامه ریزی مدون و پیش بینی های لازم برای حوادث غیر مترقبه اظهار داشت: پروژه های عمرانی  از لحاظ ساختار و کیفیت باید در حالت عادی و حوادث پاسخگو باشد.



وی امر بهداشت و درمان در منطقه را یک کار تیمی که در آن تلاش فرد فرد کارکنان در بهبود کیفیت خدمات موثر است دانست.



دکتر نیک زاد طرح تحول سلامت را یک فرصت استثنایی و نقطه عطفی برای دانشگاه برشمرد و تاکید کرد: جهت ارتقاء بهداشت و درمان منطقه بایستی به درستی برنامه ریزی و از این فرصت استفاده کنیم.



وی در پایان از زحمات مهندس سید حمیدرضا مژگانی در مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر کرد و برای مهندس محسن اویسی آرزوی موفقیت کرد.



شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از تلاش های مهندس سید حمیدرضا مژگانی به عنوان مدیر سابق دفتر فنی دانشگاه  تقدیر و تجلیل به عمل آمد و نیز حکم انتصاب مهندس محسن اویسی قرائت شد.





  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102265
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم