امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/12/05 - 09:53
  • 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZwuR

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با ارسال پیامی، روز مهندس را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در متن پیام تبریک دکتر نجات خیری پور آمده است:

                                                            بسم الله الرحمن الرحیم

مهندس و مهندسی در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی، یادآور و تداعی‌کننده خلاقیت و ابتکار است که زمینه‌ساز رشد و محرک توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود. امروزه شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی در جهان بر کسی پوشیده نیست و به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره‌مندی از توانمندی‌های خود در عرصه‌های علمی و فنی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار، یاری کنند.

حوزه های فنی و عمرانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سلامت محیط و کار، تجهیزات پزشکی، علوم و فناوری های نوین و سایر عرصه های مهندسی فعال در نظام سلامت، در حفظ و ارتقای سلامت مردم، ضروری، موثر و سهیم هستند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده مهندسین پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی کاشان در همه عرصه‌ها و رشته‌ها، فرارسیدن پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت دانشمند فرزانه ایران‌زمین، خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به شما تبریک عرض نموده و امیدوارم با الهام ازفناوری های نوین وخلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه ای شاهد پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان ایران باشیم و با قدردانی از تلاش های این سرمایه های تخصصی و ارزشمند حوزه سلامت، امیدواریم به یاری خداوند عزیز و مهربان، و نوآوری و تلاش جهادی این عزیزان، شاهد شکوفایی بیش از پیش توانمندی های ایشان در نظام سلامت باشیم.

دکتر نجات خیری پور

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 127369
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید