امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/06/18 - 14:18
  • 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSDz

نشست مدیریت امورمالی ستاد دانشگاه با مسئولین امورمالی کلیه مراکز

در نشستی که عصر سه شنبه در سالن شهدا ستاد دانشگاه برگزار شد آخرین هماهنگی ها در مورد تهیه صورتهای مالی و اصلاح برخی فرایندها صورت پذیرفت.در ابتدا این نشست سید محمد بهشتی با تاکید بر اهمیت تهیه صورتهای مالی 93 برای واحدهای مستقل و رفع ایرادات موجود متذکر شدند که دسترسی کلیه مراکز به نرم افزار حسابداری تعهدی از تاریخ20/6/1394 بطور کامل بسته و هیچگونه ثبت یا تغییراتی از طرف واحدها امکان پذیر نخواهد بود.





در نشستی که عصر سه شنبه در سالن شهدا ستاد دانشگاه برگزار شد آخرین هماهنگی ها در مورد تهیه صورتهای مالی و اصلاح برخی فرایندها صورت پذیرفت.



در ابتدا این نشست سید محمد بهشتی با تاکید بر اهمیت تهیه صورتهای مالی 93 برای واحدهای مستقل و رفع ایرادات موجود متذکر شدند که دسترسی کلیه مراکز به نرم افزار حسابداری تعهدی از تاریخ20/6/1394  بطور کامل بسته و هیچگونه ثبت یا تغییراتی از طرف واحدها امکان پذیر نخواهد بود.



در ادامه از استقلال دو بیمارستان شهید رجایی و سیدالشهداء شهرستان آران و بیدگل در سال 94 خبر دادند و خاطرنشان کردند،با توجه به بازدیدهای مداوم کارشناسان دیوان محاسبات از عملکرد واحدها و اینکه مصوب شده است که کارشناسان دیوان محاسبات و حسابرس مستقل دانشگاه از واحدها بصورت حضوری بازدید بعمل بیاورند،کلیه واحدها باید در مورد بروزرسانی واریزی های  تنخوا ه،ارسال صورتحسابها و بروزرسانی سامانه های وزارت متبوع سریعا اقدام نمایند.     



در ادامه جلسه کارشناسان ستاد دانشگاه با گزارش از نرم افزار نظام نوین مالی ایرادات موجود در نرم افزار هر واحد را ریشه یابی و راهکارهای مناسب را به مسئول امورمالی هر مرکز پیشنهاد نمودند.مسئولین امورمالی مراکز نیز با ارائه مشکلات وموانع موجود در واحدها برای اصلاح هر چه بهتر شدن فرایندها خواستار حمایتهای بیشتر مدیران شدند.



در پایان این نشست مدیر امور مالی دانشگاه با تاکید به الزام اجرایی شدن بهای تمام شده خدمات و تهیه گزارشات لازم برای جلسات هیئت امناء خاطرنشان کردند؛ از جمله تاکیدات دکتر امین لو مشاور وزیر محترم بهداشت که ریاست هیئت امنائ را نیز عهده دار هستند، حرکت هرچه سریعتر به سمت و سوی بهای تمام شده خدمات و ارائه گزارشات از روند اجرای این فعالیت در جلسات هیئت امناء می باشد.


سید محمد بهشتی از اهمیت اعتبار بخشی سخن گفتند و ضمن تشکر از کلیه همکاران در مراکز درمانی و غیر درمانی بدلیل روند روبه رشد فعالیت های مالی متذکر شدند؛اعتبار بخشی درحوزه مالی که امسال از طرف کارشناسان مالی بصورت تخصصی صورت می پذیرد متضمن این نکته است که حوزه امورمالی در سطح وزارت بهداشت و کلیه مراکز زیر مجموعه با تحولی عظیم توانسته انقلابی مالی در عرصه حسابداری دولتی ایجاد نماید.



  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102080
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم