امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/12/01 - 07:55
  • 68
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z1Uz

هم اندیشی مدیر امورمالی با مسئولین و کارشناسان واحدهای درآمد کلیه مراکز

در نشستی که در سالن اجتماعات معاونت غذا ودارو صورت پذیرفت، مسئولین وکارشناسان درآمد کلیه مراکز از چالشها و مشکلات پیشرو سخن بخ میان آوردند.






در نشستی که در سالن اجتماعات معاونت غذا ودارو صورت پذیرفت، مسئولین وکارشناسان درآمد کلیه مراکز از چالشها و مشکلات پیشرو سخن به میان آوردند.



در ابتداء جلسه سید محمد بهشتی از اهمیت روز افزون درآمدها و حساسیت مدیریت منابع مطالبی را مطرح نمودند و خلق ثروت و راهکارهای افزایش درآمد را عامل تداوم فعالیت وبقاء سازمانها دانست. وی جلوگیری از هدر رفت منابع را راهکاری برای افزایش و مدیریت هرچه بهتر منابع نامید. ایشان در ادامه با اشاره  به بروزرسانی سامانه های درآمدی این امر را راهکاری جهت شفاف سازی هر چه مطلوبتر اطلاعات جهت تصمیم گیری ها خواند.



در ادامه این نشست مسئولین وکارشناسان درآمد با ارائه نقطه نظرات خود مشکلات و چالشهای موجود را مطرح نمودند که به پاره ای ازآنها اشاره می کنیم.



خانم نعمتی از عدم هماهنگی بیمه تامین اجتماعی جهت بازدید بموقع پرونده ها در بیمارستان شهید بهشتی مطالبی را ارائه نمود و اتصال سامانه HISبه نرم افزار مالی را راهکار مناسبی جهت رفع عمده ای از مشکلات دانست.



خانم سعادتی مقدم عامل چالش برانگیز در کسورات بیمارستان نقوی را عدم هماهنگی و نامه نگاری در خصوص پزشکان 2kدانست و خواستار هماهنگی بیشتر معاونت درمان،معاونت آموزشی در اصلاح این فرایند شد .



آقای نسایی بازنگری در خصوص نرم افزار درمانگاه گلابچی را خواستار شد و با اشاره به بازدیدهای متعدد در سالهای اخیر توسط اکثر مدیران اصلاحات زیر ساختی در سامانه های این مرکز را لازمه اثربخشی بیشتر در فراینها دانست.



آقای صناعتی یکی از موارد مهم در اجرای اثر بخش کنترل های داخلی را، جابجایی بموقع صندوقداران در مراکز دانست و خواستار حمایت مدیریت امورمالی در این خصوص شد.



خانم آزادی از تکمیل سقف خدمات درمان سخن به میان آوردند و پیگیری مسئولان جهت رفع این مشکل را خواستار شدند.



خانم مقدم و آقای نیکبخت بازنگری در خدمات دندانپزشکی در اورژانسها و قراردادهای منعقده در این خصوص را خواستار شدند.





در ادامه این نشست دکتر مجید حسن زاده معاون اداری ومالی دانشکده پزشکی با ایراد مطالبی در خصوص راهکارهای افزایش درآمد و مدیریت منابع خاطرنشان کردند؛ در دنیای امروز، تکنولوژی و خلق ثروت بقاء بنگاهای اقتصادی را تضمین می نماید که در همین راستا سازمانهای دولتی می بایست با تغییر نگرش و الگوی رفتاری به سمتی حرکت کنند که نیازی به دریافت بودجه از دولت نداشته باشند و بتوانند خود با عملکرد نوین مدیریتی مجموعه های خود را به نحو مطلوب اداره نمایند. ایشان در همین راستا برگزاری کارگاه های تخصصی جهت آموزش مدیران را لازمه این حرکت دانست. معاون مالی و اداری دانشکده پزشکی خرید خدمت از بخش خصوصی را در راستای چابکسازی ارگانهای دولتی ابزاری مناسب ارزیابی کرد.


در پایان این هم اندیشی سید محمد بهشتی با اشاره به گزارش مقبول حسابرس منتخب دانشگاه برای چهارمین سال متوالی، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه درآمد دانشگاه خاطرنشان کردند؛ تلاشهای شبانه روزی شما جهادگران عرصه سلامت در خدمت رسانی به مردم عزیز از هیچ کس پوشیده نیست و امیدوارم مانند همیشه الگوی رفتاری تمامی خدمتگذاران مجموعه بزرگ درمان باشید.


  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102430
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم