امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/10/21 - 17:56
  • 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUYz

واگذاری خدمات داروخانه های بستری بیمارستان ها

با حضور معاون محترم غذا و دارو جلسه ای در خصوص واگذاری خدمات داروخانه های بستری بیمارستان های بهشتی،متینی، کارگرنژاد، ثامن الحجج (ع) و سیدالشهدا (ع) به بخش خصوصی برگزار گردید...


با حضور معاون  محترم غذا و دارو  جلسه ای در خصوص واگذاری خدمات داروخانه های بستری بیمارستان های بهشتی،متینی، کارگرنژاد، ثامن الحجج (ع) و سیدالشهدا (ع) به بخش خصوصی برگزار گردید.



در این جلسه مقرر گردید فرایند و شرایط واگذاری داروخانه های بستری با حضور دکتر محمدرضا رشیدی و کارشناسان معاونت غذا و دارو به طور کامل بررسی و نسبت به  تعیین شرایط واگذاری با توجه به قوانین و مقررات و  در راستای صرفه و صلاح دانشگاه صورت پذیرد.



 با آماده سازی فرایند مذکور شرایط برای حضور سرمایه گذاران و شرکت های تعاونی دارویی واجد شرایط و مورد تایید معاونت غذا و دارو فراهم خواهد شد.



این جلسه با حضور  مشاور مالی و اداری ریاست دانشگاه، معاون غذا و دارو،مدیران دفتر حقوقی،بازرسی،  امور قراردادها و امور مالی در دفتر معاونت توسعه برگزار گردید.



دکتر خیری پور کاهش تصدی‌گری دانشگاه در امور قابل واگذاری را جزء اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان و تاکید کرد این فرایند با رعایت دقیق قوانین موجود و بررسی کارشناسانه انجام پذیرد.



دکتر رشیدی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر  اهمیت این واگذاری  از آمادگی این معاونت جهت همکاری با مدیران حوزه توسعه در مورد اعلام شرایط اختصاصی این واگذاری خبر داد.



از جمله شرایط اختصاصی پیشنهاد واگذاری  می توان به حضور مسئول فنی داروساز واجد شرایط در سه شیفت و همچنین ثبت و ضبط کلیه فرایندهای خرید، انبارداری ، فروش و عرضه در سامانه HIS بیمارستانی اشاره کرد.



  گزارش تصویری:










  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102709
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم