امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/12/16 - 14:08
  • 48
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zxjz

پایش عملکرد امورمالی بیماستان شهید بهشتی و پیام ریاست دانشگاه

در ادامه پایش های امورمالی توسط ریاست و معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه این هفته عملکرد امورمالی بیمارستان شهید بهشتی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.




در ادامه پایش های امورمالی توسط ریاست و معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه این هفته عملکرد امورمالی بیمارستان شهید بهشتی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.



در این جلسه که مدیر کلینیکها،حسابرس داخلی،مدیر امورمالی،مدیر بودجه،مدیر امورعمومی و چند تن از کارشناسان امورمالی و بودجه نیز شرکت داشتند، مهدی توکلی رئیس و مصطفی خالو رضا رئیس و کارشناس امورمالی بیمارستان شهید بهشتی گزارشی از عملکرد سال93 و 94 بیمارستان را به تفصیل ارائه نمودند.



در این گزارش که مواردی همچون؛ منابع، مصارف، قراردادها، پرداختها،تخفیفات،اعتبارات،وصول مطالبات ،ماده92،کسورات و ...مطرح گردید، تمامی موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوباتی در خصوص این موارد مقرر گردید.



در ادامه جلسه دکتر احمد حسینی گزارشی از ارسال و وصول اسناد مصدومین ترافیکی ارائه نمودند و خاطرنشان کردند با پیگیری های انجام شده در این خصوص سامانه ماده 92 بروزرسانی گردیده و وصول مطالبات و کاهش کسورات نیز در حال بررسی می باشد.همچنین در خصوص کلینیکها افزودند؛برای ساماندهی بهتر و اثر بخشی و کارایی مطلوبتر در کلینیکهای دانشگاه نیاز به جدا سازی فعالیتهای کلینیک از فعالیتهای بیمارستان اجتناب ناپذیر خواهد بود و تفکیک فعالیتهای این مراکز الزامی می باشد.



در ادامه ناصر قاسمی دبیر کمیته پایش عملکرد مالی ، گزارشی از مصوبات ابتداء سال1394 تا حال حاضر ارائه نمودند و خاطرنشان کردند؛بر اساس صورتجلسات و پیگیری های انجام شده 90% جلسات و مصوبات مربوط به حوزه درآمد و الباقی هزینه ای و موارد مشابه بوده است که مقرر گردید، گزارشی از عملکرد این مصوبات در اولین جلسه سال1395 ارائه گردد.


در پایان جلسه دکتر محمد حسین اعرابی ضمن تشکر از همکاران زحمت کش بیمارستان شهید بهشتی خاطرنشان کردند؛با توجه به تاکید مقام عالی وزارت، در خصوص مصرف بهینه ، مدیریت منابع و کیفیت خدمات، بیمارستانها و مراکز زیر مجموعه دانشگاه می بایست در انتهای سال 94 بیلان مالی از فعالیتهای خود تهیه و موارد را بررسی و پایش نمایند. تاکید بیشتر ما مدیران و رئسای بیمارستانها می باشند که باید از فعالیتهای مالی خود به ریز منابع و مصرف اطلاعات داشته باشند.همچنین در پایان افزودند؛از مهمترین موارد پیشرو ،مدیریت نقدینگی و مصرف درست منابع در سال 1395 خواهد بود که در این خصوص استقلال مالی واحدها اولویت اول ستاد دانشگاه خواهد بود.




 



  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102119
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم