امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/11/19 - 13:28
  • 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTPz

پایش 9ماه بیمارستان نقوی مطلوب ارزیابی گردید.

در ادامه پایشهای مستمر که در دفتر ریاست دانشگاه از مجموعه امورمالی صورت پذیرفت،این هفته عملکرد 9ماه بیمارستان نقوی در سال جاری مورد نقد و بررسی قرار گرفت.




در این جلسه که معاونت توسعه مدیریت و منابع،مدیران و مسئول امورمالی بیمارستان نقوی،و همچنین مدیران ستاد حضور داشتند عملکرد مالی بیمارستان نقوی با مستندات بودجه اختصاص یافته تطبیق یافته و مورد پایش قرار گرفت .



در ابتدا جلسه مسئول امورمالی بیمارستان گزارشی از منابع و مصارف بیمارستان ارائه و به تفصیل عملکرد مجموعه امورمالی را تشریح نمود.مجید محمدی کمبود نیروی انسانی متخصص را مشکل و مانعی برای کارایی بهتر عنوان کرد.



مسئول امورمالی بیمارستان با گزارش تصویری از فرایندهای انبار و اموال، اصلاح فرایندهای انبارها را از زیر ساختهای مهم این حوزه خواند.



در ادامه ریاست بیمارستان تغییرات را اولویت اول بیمارستان دانستند و حوزه امورمالی را عامل کنترلی برای تمام قسمتها ارزیابی نمودند.دکتر یزدان پناه چابکی بیشتر حوزه امورمالی بیمارستان را خواستار شدند و نیروی انسانی متخصص را عامل این چابکی دانست.



در ادامه مدیر برنامه و بودجه، با تطبیق عملکرد امورمالی با مستندات بودجه توضیحاتی در این خصوص ارائه نمودند.



مدیر امور مالی دانشگاه با شفاف سازی در خصوص فعالیتهای مجموعه مالی افزود؛مجموعه امورمالی دانشگاه با ارائه اطلاعات شفاف و قابل اتکاء در تمام دوره های زمانی مدیران را در تصمیمات بنیادین یاری می رساند.


 در پایان دکتر اعرابی با تشکر از حوزه امورمالی بیمارستان در خصوص ارائه گزارشات مطلوب خاطرنشان کردند؛تمام حوزه های زیر مجموعه امورمالی از حساسیت بالایی برخوردار میباشند که به همین دلیل نیز نظارت مداوم و مستمر از این حوزه باید در دستور کار حوزه ستاد و مدیران مراکز درمانی و غیر درمانی قرار گیرد. دکتر اعرابی حوزه صندوق را یکی از مهمترین قسمتهای زیر مجموعه امورمالی دانستند و خواستار کنترل بیشتر این حوزه شدند که در این خصوص امیرعباس جوادیان کارشناس اداره درآمد ستاد توضیحاتی در این خصوص ارائه نمودند.


  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102195
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم