امروز : 16 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/12/28 - 10:46
  • 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z7Uz

پیام تبریک معاون توسعه دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پیامی فرارسیدن سال نو را به تمامی ایرانیان به خصوص همکاران دانشگاهی تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در پیام دکتر حسین نیک زاد آمده است:


بسم ا لله الرحمن الرحیم



یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال



خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و آرا و تجربیات را پشت سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا خدمتگزاری کنیم.



 اینک در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش در طبیعت، بهانه‌ای است که در این فصل با تفکر و اندیشه در بازآفرینی طبیعت به نوآوری و نوسازی در کار خود بپردازیم.



 اینجانب ضمن تبریک عید سعید نوروز 1398به همه پرسنل دانشگاه، بدینوسیله بر خود فرض میدانم از زحمات ارزشمند شما در سال سپری شده قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار را برای جنابعالی و خانواده معّززتان در سال جدید، در ظل عنایات ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم مهدی موعود (عج) و پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت  آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.



 امید است سال آینده، با انسجام کاری و هم فکری بیشتر، سالی پر از برکت و موفقیت برای همه همکاران در  دانشگاه  باشد و "یا محول الحول والاحوال" در ضمیر ما تحقق یابد.



دکتر حسین نیک زاد



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه


  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102436
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم