امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/01/30 - 14:20
  • 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3Fz

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت عید سعید فطر

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمین و روزه داران جهان به ویژه ملت شریف ایران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک گفت...



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمین و روزه داران جهان به ویژه ملت شریف ایران  و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک گفت.



به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه ، متن پیام دکتر نجات خیری پور به شرح ذیل است:



بسم‌الله الرحمن الرحیم



ساعات، به لحظات حلول ماه شوال نزدیک می شود و عید انسانیت و تهذیب نفس و بندگی فرا می‌رسد و دلمان بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.



ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.      



عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.



فرا رسیدن عید سعید و فرخنده فطر، عید عاشقان عبودیت و پرستش را به جامعه دانشگاهی، اساتید معزز، همکاران محترم و دانشجویان گرامی و کلیه خدمتگزاران علم و تحصیل صمیمانه تبریک و تهنیت و شاد باش عرض کرده و سلامتی و توفیق روز افزون هموطنان مؤمن و روزه دار و رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت دارم.



.



معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه



دکتر نجات خیری پور



 



  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102774
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم