امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/03/10 - 12:09
  • 40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z8Yz

اقدامات مربوط به امور مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل ایثارگران مشمول تبدیل وضع استخدامی شاغل در دانشگاه در موعد مقرر انجام پذیرفت.

اقدامات مربوط به امور مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل ایثارگران مشمول تبدیل وضع استخدامی شاغل در دانشگاه در موعد مقرر انجام پذیرفت.


     آقای دکتر رضا رضائی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه اعلام نمود اقدامات مربوط به امور مهندسی سازمان و مهندسی مشاغل ایثارگران مشمول تبدیل وضع استخدامی شاغل در دانشگاه در موعد مقرر در سال 1400 انجام پذیرفت. وی افزود براساس ضوابط ابلاغی، برای ایثارگران مشمولی که به صورت قراردادی، طرحی و شرکتی در دانشگاه اشتغال داشتند، پست سازمانی، تأمین شده و شرایط احراز تعیین گردیده و صورتجلسات مربوط تنظیم شد. دکتر رضائی اظهار نمود تعداد این‌گونه کارکنان بالغ بر 533 نفر بوده که برای 206 نفر آنان از پست‌‌های سازمانی موجود استفاده شد و برای تعداد 327 نفر با تصویب هیأت اًمناء دانشگاه و هماهنگی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع، پست سازمانی جدید در سامانه تشکیلات ایجاد شده و به مشمولان اختصاص پیدا نمود.



وی تأکید کرد که این حجم از اقدامات، علاوه بر امور جاری مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری و حتی در دوران تعطیلات مربوط به وضعیت قرمز یا نارنجی ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا در شهر کاشان، با حضور تمام وقت کارشناسان آن مدیریت صورت پذیرفته است.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
  • کد خبر : 102665
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم