امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/10/30 - 08:32
  • 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZVTz

پنجمین جلسه کمیته تخصصی ساختار و فناوری های مدیریتی دانشگاه برگزار شد



پنجمین جلسه کمیته تخصصی ساختار و فناوری های مدیریتی دانشگاه با حضور رییس کمیته در تاریخ 18 دیماه جاری از ساعت 12:30 با حضور اعضاء در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع برگزار گردید . درابتدای جلسه آقای دکتر نیکزاد ضمن خیر مقدم با اعضاء جدید، توضیحات کلی در مورد وظایف کمیته ارائه نمودند.



در ادامه آقای رضا رضائی دبیر کمیته ضمن توضیحاتی در مورد چگونگی جایگزینی دو عضو کمیته (آقای دکتر تقوی به جایگزین آقای دکتر نادریان (معاون آموزشی دانشگاه) و سرکار خانم دکتر اعظم باقری به جایگزینی آقای دکتر مسعود دهقان (سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل) ) شرح وظیفه کمیته را نیز طبق دستورالعمل ابلاغی تشریح کردند.



همچنین اقدامات به عمل آمده در مورد اصلاح فرآیندهای جاریو برنامه مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع درخصوص تهیه و تنظیم شناسنامه استاندارد فرآیندهای دانشگاهها شامل احاله تدوین فرآیندها به قطب های کشوری ارائه نمودند. بر این اساس فرآیندهای حوزه معاونت تحقیقات و فناوری به منطقه 7 کشور واگذار شده و به همین مناسبت کارگاه آموزشی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه های توسعه سازمان و تحول اداری و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاههای قطب 7 (اصفهان –یزد- شهرکرد-کاشان) در تاریخ 11/09/97 برگزار گردید.


ضمنا ایشان توضیحات مبسوطی در مورد اصلاح فرایندهای دانشگاه با بیان اقدامات انجام شده تا سال 1391 شامل درج 648 فرایند در پورتال دانشگاه و بازنگری در سال 1397 شامل ویرایش و حذف فرایندهای منسوخ و درج فرآیندهای جدید مجموعاً درج 941 فرآیند در پورتال دانشگاه ارائه نمودند.

  • گروه خبری : اخبار مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
  • کد خبر : 102425
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم