امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/06/19 - 14:49
  • 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZhYz

چهارمین جلسه کمیته بهره‌وری دانشگاه در سال 1401 برگزار شد.

چهارمین جلسه کمیته بهره‌وری دانشگاه در سال 1401 برگزار شد.


     چهارمین جلسه کمیته بهره‌وری دانشگاه در سال جاری در روز سه‌شنبه مورخ 1401/06/15 با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و سایر اعضاء و مشاور مالی و اداری ریاست دانشگاه و عضو هیأت علمی گروه بهداشت محیط دانشگاه، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی، و مدیر برنامه‌ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه و نماینده مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی برگزار شد.



در این جلسه ابتدا آقای دکتررضا رضائی مدیر توسعه سازمان و تحول اداری و دبیر کمیته بهره‌وری به ارائه گزارش جامعی از سابقه اجرای برنامه مدیریت پسماند در دانشگاه، میزان اجرای برنامه تاکنون و مرور مصوبات صورتجلسه قبلی پرداختند. وی همچنین در مورد لزوم پیش‌بینی و تعیین برنامه بهره‌وری سال 1402 دانشگاه توضیحاتی بیان کردند.  



 در ادامه آقای سیدرضا سجادی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی در مورد میزان حجم و انواع پسماند از مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه، گزارش کامل داده و توضیحاتی شرایط توسعه ظرفیت بی‌خطرسازی و همچنین امکان برون سپاری به بخش خصوصی ارائه نمودند.



در ادامه حاضران جلسه در مورد اطلاعات ارایه شده به بحث و رایزنی پرداخته و نکاتی را متذکر شدند. همچنین آقای نبی‌ا... تازنگ مشاور مالی و اداری ریاست دانشگاه بر اجرای هر چه سریعتر برنامه مدیریت پسماند تاکید نمودند.



در پایان مقرر شد براساس اطلاعات ارایه شده در این جلسه و بحث و تبادل نظر حاضران، در جلسه آینده کمیته در مورد نحوه بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی دانشگاه از جهت برون‌سپاری به بخش خصوصی و یا توسعه ظرفیت داخلی دانشگاه، تصمیم‌گیری و در مورد سال آینده اعلام نظر شود.


  • گروه خبری : اخبار مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
  • کد خبر : 102674
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم