مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه
شرح وظایف:
- برنامه ریزی ،سیاست گذاری ،تدوین برنامه عملیاتی سالیانه امور پشتیبانی به منظور نگهداری وتوزیع کالاهای مورد نیاز دانشگاه
- تدوین سیاستهای اجرائی به منظور ارتقائ کلیه فرایندهای مربوط به حوزه رفاهی وپشتیبانی دانشگاه
- بررسی ، پیش بینی و برآورد نیازهای تدارکاتی دانشگاه برای دریافت و توزیع اعتبارات تخصیص یافته
- بررسی و شناخت نارسایی ها و مشکلات حوزه مدیریت و اهتمام در جهت رفع آنها
- ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
- ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه
- ارتقا دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
- تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
- نظارت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی دانشگاه جهت میهمانان
- نظارت بربستر سازی و آماده نمودن امکانات مورد نیاز جهت برگزاری همایش ها، اعیاد و
- نظارت و مدیریت مناقصات، مزایده و قراردادها
- نظارت بر انجام خریدهای تجمیعی (مواد غذایی) از سازمانهای دولتی
- شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی آن با هماهنگی مقام مافوق
- تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفتها و مشکلات جهت مافوق