مسئول دفتر مدیریت مالی
شرح وظایف:
- دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه مالی و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنها در دفاتر اندیکاتور
- تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با مدیریت محترم مالی و تعیین ساعات ملاقات برای آنها.
- تهیه و تنظیم گزارشات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به مدیریت محترم مالی
- ابلاغ کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها و گزارشات و سایر اسناد و مدارک واحد مالی در محلهای مخصوص.
- ابلاغ دستورات صادره مدیر محترم مالی به اشخاص و مسئولین و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها.
- تنظیم وقت جلسات که در دفتر معاونت محترم مالی تشکیل می شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه.
- پاسخگوئی به مراجعین و راهنمائی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان
- تهیه پیش نویس برخی از نامه ها و گزارشات و جدولهای مختلف
- استفاده از نرم افزارهای پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی و دورنگار.کنترل و پیگیری اسناد تحویلی از مسئول صدور چک و تحویل به مدیر امور مالی
- پیگیری و توزیع مکاتبات وارده وصادره از امور مالی
- ارجاع کلیه مکاتبات و امضاء آنها
- بایگانی مکاتبات موسسات و شرکت های طرف قرارداد واحد بنحویکه دسترسی سریع و بموقع به مکاتبات در اسرع وقت صورت پذیرد .
- تهیه و ارسال گزارش کار پرسنل امور مالی به مدیریت
- شناسایی، تدوین و مستندسازی فرایندهای کاری دفتر مدیریت
- تفکیک اسناد هزینه های انجام شده و تحویل اسناد جهت تنظیم به دریافت و پرداخت
- تهیه اهداف عینی و برنامه های عملیاتی سالانه
- ثبت وقایع مدیریت مالی در دفتر روزنامه و کل
- چک کردن سامانه های مالی و گزارش به مدیریت
- رسیدگی به اسناد
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق