- برنامه ریزی سالانه در جهت عقد قراردادهای خرید جدید و پیگیریهای قراردادهای جاری و تسویه آنها
- برنامهریزی و تهیه جداول زمانبندی تشریفات مناقصه خریدهای سال
- تدوین و طراحی بانک اطلاعات تخصصی تأمینکنندگان مواد مورد نیاز دارای صلاحیت و توسعه و بههنگامسازی آنها جهت بهره برداری
- برنامه ریزی جهت اولویت بندی نیازهای هر واحد جهت خرید
- ساماندهی و مدیریت امور انبار با توجه به استانداردهای مربوطه
- ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
- ارزشیابی دقیق و مستمر از فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه و ارائه راهنمایی های لازم به آنها
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی، کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای مربوطه
- تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
- نظارت بر امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
- نظارت و مدیریت بر فضاهای فیزیکی انبار و موجودی ها مطابق استانداردهای مربوطه
- نظارت بر امور ورود و خروج، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار با رعایت ضوابط مربوطه
- اعمال نظارت عالیه بر خریدهای کلان واحد های تابعه و ارئه گزارشهای دوره ای به مقامات و مسئولین مربوطه
- نظارت بر انبارداری کالاهای خریداری شده و انجام کلیه مراحل تحویل کالا از انبار و ثبت و نگهداری اسناد مربوطه
- همکاری و مشارکت در تهیه دستورالعمل های انبارداری، خرید و تدارکات
- پیگیری تأمین منابع مورد نیازجهت خرید تجهیزات و ملزومات
- تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفتها و مشکلات جهت مافوق
- انجام ساير اموريكه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع ميشود