شرح وظایف مسئول انبار:
- برنامه ریزی و هدف گذاری کاری برای انبار بصورت سالانه جهت اصلاح رویه های موجود و بهبود کیفیت ارائه خدمات و نگهداری کالا
- بررسی و كنترل برگه های دریافتی به منظور حصول اطمینان از كامل بودن مطالب
- ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها
- مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري
- برگزاری دوره های آموزشی جهت پرسنل انبار و ارتقاء توان و دانش علمی آنها
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
- نظارت بر نحوه نگهداری از موجودی كالا و شارژ انبار
- نظارت بر رعایت اصول ایمنی و حفاظتی در انبار
- نظارت بر بایگانی اوراق و نسخه ها ی مربوطه و ارسال نسخه های لازم به واحدهای زیر ربط .
- نظارت بر رعایت سیستم چیدمان مواد و محصولات در انبار
- همكاری با مدیریت مالی درزمینه برآورد وتنظیم بودجه موردنیاز
- تحویل مواد، ضایعات، محصولات و لوازم یدكی مورد نیاز و اخذ آنها بر اساس برگ درخواست كالا ..
- انجام انبار گردانی های موردی جهت اطمینان از صحت موجودی ها
- رسید نمودن كالاهای وارده و شمارش اقلام و چك کردن آنها با مدارك مربوط به كالای وارده به انبار .
- آماده سازی انبار ها جهت انجام ممیزی ها ، انبار گردانی ها
- درخواست مواد اولیه بر اساس کاردکس انبار از واحد بازرگانی
- ارائه گزارش موجودی انبار مواد اولیه، تولیدی و سایر بصورت روزانه و به صورت دوره ای
- انجام ساير اموريكه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع ميشود
- بررسی دقیق نرخ و تخفیف اجناس جهت اطمینان از برابر بودن با مشخصات خواسته شده و گزینش و انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید
- ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره های آموزشی مربوطه
- مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري
- پیگیری و هماهنگی جهت انجام خرید اقلام و اجناس مورد نیاز حسب دستور مقام مافوق و در چارچوب ضوابط خرید
- اخذ استعلام بها در خصوص اقلام مورد نیاز از فروشندگان و تامین کنندگان معتبر
- تهیه نمونه کالا و ارائه به سرپرست مربوطه برای تطبیق با مشخصات
- تحویل اجناس خریداری شده به انبار و یا واحد درخواست کننده و دریافت رسید
- تهیه فهرست و قیمت پرداختی کالاها و مواد خریداری شده و بررسی انطباق اسناد با فاکتور خرید
- تنظیم سند هزینه از اجناس خریداری شده و مطابق با فاکتور
- ارائه اسناد و دریافت مجدد تنخواه گردان و سویه حساب تنخواه دریافتی در هر مقطع زمانی مقرر
- واریز حساب تنخواه گردان پس ار اتمام مبلغ به حسابدار و جمعدار مربوط و در خواست تنخواه گردان مجدد
- اقدام در مورد ثبت اجناس خریداری شده در دفاتر مربوطه
- دریافت تاییدیه از متصدیان فنی مبنی بر انطباق کیفیت اجناس خریداری شده با برگ درخواست
- فراهم کردن ترتیب حمل اجناس خریداری شده
- تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفتها و مشکلات جهت مافوق
- انجام ساير اموريكه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع ميشود
- انجام امور مربوط به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)
- تنظیم اسناد و صورتجلسه های استعلامات کارپردازان اداره تدارکات جهت بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)
- نماینده معاونت توسعه و مدیریت منابع جهت پیگیری امور مربوط به توکن های مالی گواهی امضاء کارپردازان و مقام های تشخیص سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)
- تنظیم اسناد قبوض واحدهای تابعه ستاد مرکزی دانشگاه
- تنظیم اسناد مالی کارپردازی
- تنظیم اسناد مالی ارسال مراسلات پستی ستاد مرکزی
- تنظیم اسناد مالی واحد نقلیه ستاد مرکزی
- تنظیم اسناد و برآورد هزینه درخواست های خرید ارسالی به اداره تدارکات
- ثبت نامه های وارده به دبیرخانه سازمان و اسکن و ارجاع به اشخاص مربوطه
- ثبت نامه های صادره و ارسال و ارجاع به سازمانها و اشخاص مربوطه از طریق سامانه های الکترونیک و پست
- دریافت نامه ها از سامانه های ارتباطی دستگاه های اجرایی و اتوماسیون های متصل
- بازبینی و تصحیح مطالب تایپ شده
- ضبط و نگهداری اطلاعات دریافت شده پس از انتقال به کامپیوتر براساس ضوابط و استانداردها
- بازبینی و کنترل ضمائم نامههای وارده و صادره
- ثبت خلاصه مشخصات، موضوع، شماره و جریان نامههای وارده و صادره
- ابلاغ دستورات صادره از جانب مقام مافوق به اشخاص و سایر واحد های مربوطه بر حسب اولویت و در صورت لزوم پیگیری آن
- پیگیری امور ارجاعی و تهیه گزارش حوزه مربوطه برای ارائه به مقام مافوق
- انجام ساير اموريكه در راستاي اهداف و وظايف واحد فوق الذكر و پست سازماني مربوطه از طرف مافوق ارجاع ميشود