رئیس اداره حسابداری مدیریت
شرح وظایف:
- برنامه ريزي لازم به منظور صورت برداری، ثبت و نگهداری کارت های اموال و پلاك کوبی دارایی های ثابت بر اساس «دستورالعمل مربوطه»
- برنامه ریزی در جهت تشکیل دوره های آموزشی به منظور آموزش امناء اموال و سایر کارشناسان اموال در سطح دانشگاه.
- تهیه و تدوین دستورالعمل ها و رویه های مالی در خصوص محاسبه بهای تمام شده خدمات و درآمدها با هماهنگی مافوق
- برنامه ریزی و تنظیم کار کارکنان در بخش حسابداری مدیریت و ایجاد هماهنگی لازم با سایر واحدها
- بررسی فرایندها و روشهای انجام کار و ارائه راهکارهای لازم در جهت بهبود روشها و فرایندهای سیستم
- بررسی و مطالعه قوانين ، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوطه و در صورنت ضرورت اعلام نظرات کارشناسی
- ارزیابی عملكرد كاركنان تحت سرپرستي و ارائه راهنمایی های لازم به آنها و فراهم آوردن امکان شرکت آنان در دوره های آموزشی مربوطه
- تهیه پکیج های آموزشی جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کار کارکنان زیرمجموعه
- نظارت بر کنترل محاسبات قیمت گذاری رسید و حواله انبارها و حصول اطمینان از صحت جمع بندی حواله های انبار.
- نظارت بر صدور اسناد حسابداری مربوط به خرید کالا، اموال و خدمات.
- نظارت بر بررسی و نهایی نمودن صورت گردش موجودی انبارها و همچنین مصارف انبارها.
- نظارت لازم جهت محاسبه استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل به حساب های مربوطه.
- نظارت و هماهنگی جهت شمارش فیزیکی موجودی انبارها و صورت برداری اموال.
- نظارت بر انجام مطالعات و بررسی های لازم در خصوص کنترل هزینه ها و بررسی کارایی واحدها.
- نظارت بر قراردادهای منعقده از لحاظ انجام تعهدات و رعایت مفاد آن.
- نظارت بر تهیه گزارش سفارش خریدها و رسید انبارها در خصوص موجودی انبارها و کنترل گزارش های مزبور.
- نظارت بر عملیات مربوط به محاسبات بهای تمام شده خدمات و هماهنگی با حسابداری مالی جهت صدور مناسب اسناد حسابداری مربوطه.
- همکاری جهت تهیه صورتهای مالی با مدیریت امور مالی..
- تهيه و تنظيم گزارشات دروه سازماني و برون سازماني و ارائه به مسئولين ذيربط
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق